Hallå, Nu har jag sålt JEEP Grand Cherokee och nu är en 88:a inhandlad.
Direkt är det ju en massa saker jag måste ha reda på.
1, Att sänka Corvetten är ganska lätt vad jag förstår fram är det väl ett par kilar som ska limmas på och bak förlängda bultar.
Frågan är vart är dom billigast ?
2, EU lysenas vara eller inte vara , Jag känner att jag vill undvika att bli stoppad av haffa bara för det är fel färg på bakblinkersen, Är jag helt fel ute eller ????
3, Förrutom vanlig service med alla oljor och filter, vad bör göras inna våren kommer ?
Nu i år kommer jag troligen köra orginal sen får vi se vad som händer till nästa säsong.
Nåväl medlemspaketet är beställt och familjen kommer att gå med snarast.
Sänka 88:an & annat.
Sänka 88:an & annat.
Corvette 1988:a / 1675
Sänka och gulablinkers
Vet inte o du har en cab,eller coupe eller om det sitter väghållnigspaket på bilen.Men varför sänka?,mitt kryss tar i ett par gånger per sommar ändå,trots den är originalhöjd.(Z52 17"original),svenska vägar har fått så bedrövlig standard att höjning vore väl mer logiskt. Om du sätter dit röda blinkers och bromslysen torde nog knappast länsman bry sig,däremot kan du få problem när du besiktar helt beroende på om det är en nitisk bilprovare eller att du har oturen att det är en besiktningsman som utför besiktningen.Vad du ska göra innan våren?,tja läs Mannys sadistiska åtgäder för vinterförvaring,eljst ligger du väl ganka bra till med oljebyten o dyl.bäst är väl att göra sådant just inan du ställer av bilen.Kylarvätska skadar inte att man byter någon gång liksom bromsvätska(till en med bästa kvalite),och se till att batteriet är fulladdat.