Hej
Jag beställde hem en PA15-Vette till min C6a USA-bil med XM mottagare. Kopplade in den i XM enheten och kan nu lyssna på både iPod och iPhone. Det verkar fungerar och ska testa att lyssna på Spotify under trippen till Mantorp i helgen. Kan kanske vara en idé för er som inte är nöjda med standard radion.
S-Å
PA15-vette till Radion
- Corinthian
- Corvettefanatiker
Re: PA15-vette till Radion
har du möjligtvis länk till produkten/webshop'en du beställde ifrån?
Andréas - C6 Z06 - #2 Pro Street TimeAttackNu.se
Sponsored by Parsbro Racing Components
Återförsäljare av Red Line Oils, OZ Racing, TIKT, Specialfälgar m. fl
wheels.corinthian.se - Beräkna Rullomkrets, Fälgbredder, Offset (ET) mm
Sponsored by Parsbro Racing Components
Återförsäljare av Red Line Oils, OZ Racing, TIKT, Specialfälgar m. fl
wheels.corinthian.se - Beräkna Rullomkrets, Fälgbredder, Offset (ET) mm
Hej
Jag beställde från ipodcarpros. Det är viktigt att kontrollera om man har satellitmottagare eller ej. Tror det är ganska bra beskrivet på deras hemsida. Det finns några olika företag som säljer samma produkt så man kan kontrollera på flera ställen så man beställer rätt.
Min pa15-vette fungerar i alla fall bra. Körde spotify via iPhone hela vägen till o från Mantorp i helgen. Ett lyft jämfört med radion.
S-Å
Jag beställde från ipodcarpros. Det är viktigt att kontrollera om man har satellitmottagare eller ej. Tror det är ganska bra beskrivet på deras hemsida. Det finns några olika företag som säljer samma produkt så man kan kontrollera på flera ställen så man beställer rätt.
Min pa15-vette fungerar i alla fall bra. Körde spotify via iPhone hela vägen till o från Mantorp i helgen. Ett lyft jämfört med radion.
S-Å
Hej, har du ställt om din bil till europa och kan sen ändå få fram xm på displayen?
Med vänliga hälsningar,
*** Fidde ***
*** Fidde ***
Nej jag har inte ställt om till Europa.
S-Å
S-Å