Det verkar som en del har missuppfattat det jag skrev om att åka från Upplands Väsby.
DETTA GÄLLER BARA DOM SOM HAR BILAR SOM ÄR UTTAGNA TILL ATT STÄLLAS UT PÅ BANAN ALLASÅ 15 STYCKEN. Vi träffas senast kl07.30 i morgon 31/8 för dom som inte hittar dit. Dom som ska ställa ut och hittar åker direkt dit.
OBS alla ni andra kommer att stå på vår klubbparkering för beskådning av publiken. Ni ska vara där 09.30. Det öppnar kl10.00 och då vill dom ha alla på platts. Hoppas nu detta är glas klart.
MVH KENTA
INFO ARLAND TRÄFFEN 31/8
-
- Corvetteälskare
-
- Corvetteälskare
Re: INFO ARLAND TRÄFFEN 31/8
Då var denna träff över. Tyvärr förstörde vädret hela tillställningen. Alla tröttnade på allt regnande och åkte hem. Vilket jag också gjorde. Det var inte lätt att få folk att stanna kvar i detta regn väder. Vi var också lovade en platts till klubbparkering för dom som inte ställde ut. Men så var inte fallet när vi kom dit. Likaså den benhårda hållningen att bara 15 bilar fick köra uppvisnings varvet vilket i sig inte var mycket att hurra för. Vi vägrade då att köra. Vi var 21 utställare. Jag skulle då välja bilar och säga till dom 6 som var kvar ni kommer inte med. Detta vägrade jag göra. Paragrafryttare denna tjej som bestämde hur det skulle vara. Men efter jag talat med Jojje (racing akademi)så fick alla komma med. Allså onödigt strul.Ska vi vara med nästa år ska vi ha en RIKTIG klubb parkering för alla medlemmarna. Nog om detta
I morgon 1/9 är det flygets dag i Vallentuna. Vi kommer i alla fall ha en klubb parkering där. Vädret ser bra ut i skrivande stund.
Till sist. NU JÄKLAR ÄR DET MALMBY NÄSTA HELG. Den sista racing aktiviteten i år tyvärr. Sesongen går fort.
KENTA
I morgon 1/9 är det flygets dag i Vallentuna. Vi kommer i alla fall ha en klubb parkering där. Vädret ser bra ut i skrivande stund.
Till sist. NU JÄKLAR ÄR DET MALMBY NÄSTA HELG. Den sista racing aktiviteten i år tyvärr. Sesongen går fort.
KENTA
Jag och Bengt med familj stannade kvar till 15.30
Vi hoppades att regnet skulle avta, men gud ville något annat
Det blev rekord i biltvätt 4 gånger
Synd att vädret förstörde men tycker ändå att det var ett mycket lyckat evenemang
Vilken mat KANON
Wok med dryck 60 kr och en fantastisk Hamburgare 
men som sagt vilket skit väder
När jag åker hem så är det snus torra vägar till Norrtälje och det har knappt regnat
Tack Kenta och Jerka .Bra jobbat
Jerka skapade trafik kaos, när vi skulle parkera bilarna
(Ställde bilen mitt i gatan och gick till skogs
)

Vi hoppades att regnet skulle avta, men gud ville något annat

Det blev rekord i biltvätt 4 gånger

Synd att vädret förstörde men tycker ändå att det var ett mycket lyckat evenemang

Vilken mat KANON

men som sagt vilket skit väder

Tack Kenta och Jerka .Bra jobbat

Jerka skapade trafik kaos, när vi skulle parkera bilarna

3526/CORVETTE le mans
https://youtu.be/IwrkFroReW8
https://youtu.be/IwrkFroReW8
Givetvis var det även soligt på Värmdö när man åkte hem
Det var ganska tunt med bilar på em kan man säga... Ser fram emot Malmby som inte verkar bli dåligt nån gång oavsett väder.. Kanske pga våra duktiga ARRANGÖRER. Hur som helst tack Kenta för idag !

Det var ganska tunt med bilar på em kan man säga... Ser fram emot Malmby som inte verkar bli dåligt nån gång oavsett väder.. Kanske pga våra duktiga ARRANGÖRER. Hur som helst tack Kenta för idag !

C5-2000
CCS #490, Timeattacknu.se 2017 #6
KM2013/2014 - 1:a KM -500hk
KM2014 1:a +500hk
KM2015 2:a -600hk
KM2017 2:a -600hk, 3:a TA Final
CCS #490, Timeattacknu.se 2017 #6
KM2013/2014 - 1:a KM -500hk
KM2014 1:a +500hk
KM2015 2:a -600hk
KM2017 2:a -600hk, 3:a TA Final
Otur med vädretvelasoraptor skrev:Då var denna träff över. Tyvärr förstörde vädret hela tillställningen......... Likaså den benhårda hållningen att bara 15 bilar fick köra uppvisnings varvet vilket i sig inte var mycket att hurra för.......Ska vi vara med nästa år ska vi ha en RIKTIG klubb parkering för alla medlemmarna. Nog om detta
KENTA

Men med dina erfarenheter i bagaget borde det kunna bli riktigt bra nästa år

Hoppas på fint väder i både Vallentuna och på Malmby.
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD * DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
EKERÖ BILVÅRD * DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug