fram ruta -75
fram ruta -75
Hej någon som vet hur mycket en framruta kostar,
Undrar om man törs lämna in den till en glasmästare...
cromlister måste bort kanske måste man köpa någon ny...
om någon har erfarenhet av detta hör av er.
MVH
Undrar om man törs lämna in den till en glasmästare...
cromlister måste bort kanske måste man köpa någon ny...
om någon har erfarenhet av detta hör av er.
MVH
Cisco /645
-
- Corvetteälskare
"Veterania" tar 2650 spänn för en ruta. (Annons i Wheels)
0121-42110 eller veterania@swipnet.se
0121-42110 eller veterania@swipnet.se
Ja då var min bil besitigad med endas en etta på fram rutan har en 75:a
Någon som köpt den rutan som skrivs om här från Veterania ?
Och om jag köper den vet ni någon i Stockholm som ni rekomenderar att jag lämnar bilen till för få den i satt?
Eller kan vilken glasmästare som helst fixa det eller är det något speciall?
Vill inte få något strull med den nya rutan.
Eller är det någon som har något annat tips på vart jag kan få tag i fram ruta som kan montera den också?
Mvh
MrV8
Någon som köpt den rutan som skrivs om här från Veterania ?
Och om jag köper den vet ni någon i Stockholm som ni rekomenderar att jag lämnar bilen till för få den i satt?
Eller kan vilken glasmästare som helst fixa det eller är det något speciall?
Vill inte få något strull med den nya rutan.
Eller är det någon som har något annat tips på vart jag kan få tag i fram ruta som kan montera den också?
Mvh
MrV8
Vilken glasmästare som helst grejar det...inga probs.
Vi samarbeter med killen som ligger brevid osss och han har erfarnhet av flera vettar,,,,men det är rätt enkelt ,,,Du kan görat själv,,,när du tittar förbi nästa gång kan jag lära dig hur,,,,vi säljer oxå rutor men veterania är nästan tusenlappen billligare,,,antar deras ruta BÖR vara rätt OK i kvalitet...och nån måste ju vara den första att testa,,,,kan inte Du bli den....*s*
mvh R
Vi samarbeter med killen som ligger brevid osss och han har erfarnhet av flera vettar,,,,men det är rätt enkelt ,,,Du kan görat själv,,,när du tittar förbi nästa gång kan jag lära dig hur,,,,vi säljer oxå rutor men veterania är nästan tusenlappen billligare,,,antar deras ruta BÖR vara rätt OK i kvalitet...och nån måste ju vara den första att testa,,,,kan inte Du bli den....*s*
mvh R
Hallå här
Här var det vilda diskutioner
Time out dags för andra ronden
håller med snygga grapics Stefan!
Peter
Jag vet vad du menar. Och tackar för vänligheten att uplysa mig om det.
men jag vill inte bråka med försäkringsbolaget jag vill vara snäll mot alla entiuaster som veteranförsäkrar och har den låga premien bara för att vi bara använder försäkringen i absolutaste nödfall!
2QIK4U
Jag tackar för ditt skenerösa erbjudande att lära mig hur man sätter i den, vad sägs om iden jag köper den av dig för vad blir det 3650kr och du hjälper mig sätta i den eller om din kompis som du samarbetar med kan göra det?
Mvh
MrV8

Här var det vilda diskutioner

Time out dags för andra ronden

håller med snygga grapics Stefan!
Peter
Jag vet vad du menar. Och tackar för vänligheten att uplysa mig om det.
men jag vill inte bråka med försäkringsbolaget jag vill vara snäll mot alla entiuaster som veteranförsäkrar och har den låga premien bara för att vi bara använder försäkringen i absolutaste nödfall!
2QIK4U
Jag tackar för ditt skenerösa erbjudande att lära mig hur man sätter i den, vad sägs om iden jag köper den av dig för vad blir det 3650kr och du hjälper mig sätta i den eller om din kompis som du samarbetar med kan göra det?
Mvh
MrV8
Du får hemskt gärna handla den här....och i mån av tid hjälper jag dig gärna med installationen.....det som är ...är att man måste ha en ca 18 grader varm och när det blir så varmt ute vet jag inte hur mkt tid vi har över,,,Det kan bli så att det expolderar fram i vår med kunder,,,vi har ju fullt upp som det är redan nu....men vi håller kontakten,,,,dessutom vill jag påskina att detta på inte särtt ska uppfattas som reklam,,,,försöker allt vad jag kan styra över detta till veterania (Det är väl ingen dålig förtjänst att åka 10-15 mil för att hämta en ruta i Köping-beroende på soppaförbrukning ifs)eller GlasHilding här brevid,,,,fast en trevlig kille som mrV8 kan man inte säga nej till heller,,,vi får se,,,det är det enda jag törs lova så här dags på året...
ps om inte det brådskar mer kan man väl tat närvårruschen lugnar ner sig efter midsommar??eller är det SÅ illa?
mvh R
ps om inte det brådskar mer kan man väl tat närvårruschen lugnar ner sig efter midsommar??eller är det SÅ illa?
mvh R
Tjenare 2QIK4U
Jag tycker inte att det egentligen är något fel själv på rutan men besiktiningen gillade inte några små sprickor i vänstra hörnet uptill.
Så jag fick en 1 på det.
Och jag har ju som jag sakt förut en fantastiskt bra tur att träffa alla ånkel kopper eller harry haffa som inte borde blivit det.
Så jag tror att jag kommer att åka på en böter på det om jag inte fixar det inom rimlig tid som han sa på besiktningen.
(Har trafiktillstånd för inrikes och internationel godstrafik från Vägverket så jag är lite extra försiktig med att dra på mig plumpar i protokolet så dom inte vill ha tillbaka det)
Men vet du vad jag tar en titt förbi dig i veckan så kan vi prata lite om saken alltid trevligt att pratta en stund med dig!
Mvh
MrV8
Jag tycker inte att det egentligen är något fel själv på rutan men besiktiningen gillade inte några små sprickor i vänstra hörnet uptill.
Så jag fick en 1 på det.
Och jag har ju som jag sakt förut en fantastiskt bra tur att träffa alla ånkel kopper eller harry haffa som inte borde blivit det.
Så jag tror att jag kommer att åka på en böter på det om jag inte fixar det inom rimlig tid som han sa på besiktningen.
(Har trafiktillstånd för inrikes och internationel godstrafik från Vägverket så jag är lite extra försiktig med att dra på mig plumpar i protokolet så dom inte vill ha tillbaka det)
Men vet du vad jag tar en titt förbi dig i veckan så kan vi prata lite om saken alltid trevligt att pratta en stund med dig!

Mvh
MrV8