GranTurismo Expo fredag

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Tomten
Corvetteälskare
Corvetteälskare

GranTurismo Expo fredag

Inlägg av Tomten »

Då var den här, C7:an. Exclusive Cars lever upp till sin devis "One Step Ahead". Dom lyckades få hit bilen i tid och dessutom sälja den direkt. Köparen hade den goda smaken att gå direkt till klubbmontern och teckna ett medlemskap i CCS. Vi hälsar honom hjärtligt välkommen och hoppas få se honom och bilen på många träffar framöver.

Både chefredaktören och gjutjärnsjournalisten var där och fotograferade, så jag tror inte jag förstör något genom att lägga ut några bilder på forumet. En vanlig kommentar var att bilen ser bättre ut i verkligheten än på bild.

Bild

Det sägs att detta är den enda bilen med just denna spec som kommer till Sverige

Bild

Bild

Under huven

Bild

Visst ser han intresserad ut?

Bild

Klubben har fått en väldigt bra monter, både vad det gäller läge och storlek.

Bild

Sven-Erik Mattssons fantastiska bygge

Bild

Några som var där och hjälpte till

Bild

/Tomten
Användarens profilbild
427cobra
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: GranTurismo Expo fredag

Inlägg av 427cobra »

Är det en bil med Europa spec.? Ser inte någon blinkers på ytterspegeln men det kanske det inte ska vara på C7'an?
There is no substitute for cubic inches...

C7 Stingray Z51 Convertible Aut. 2016
C5 Commemorative Edition Convertible Aut. 2004 - Såld
AC 427 Cobra replika - Såld
Tomten
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: GranTurismo Expo fredag

Inlägg av Tomten »

Hej!

Nej, denna bil är inte den "vanliga" som kommer till Europa. Den kommer t.ex. med manuell låda, om den har blinkers i ytterbackspeglarna känner jag inte till.

/Tomten
Skriv svar