http://www.blocket.se/gotland/Chevrolet ... ?ca=19&w=1
Vad skall man tro om detta bygge ! Framgår ju inte hur mycket som är gjort med chassi bromsar kuggstång växellåda o allt som behövs för riktig körning. Eller om det bara är utställningsbil !
C3 extrem till salu på gotland
C3 extrem till salu på gotland
ZR1 2009 Atomic orange SÅLD
Re: C3 extrem till salu på gotland
1. Annonstexten i sig gör mig osäker då antalet superlativ som beskriver bilen är överdrivet många utan att i princip ge någon fakta alls.
2. Bilden på motorrummet ser vid en första anblick fin ut, en närmare granskning avslöjar flera olackade områden upp mot skärmkanten vid huven och vid luftutsläppen. Även gummiskyddet för övre bärarmen är fläckvis lackerat.
Sånt får mig att undra hur resten ser ut...
2. Bilden på motorrummet ser vid en första anblick fin ut, en närmare granskning avslöjar flera olackade områden upp mot skärmkanten vid huven och vid luftutsläppen. Även gummiskyddet för övre bärarmen är fläckvis lackerat.
Sånt får mig att undra hur resten ser ut...
Corvette 427-69
Camaro Z28 -71
Smuggler 24 -85
Harley 750 -46
***Inte går det fort och inte blir det bra, men dyrt!!***
Camaro Z28 -71
Smuggler 24 -85
Harley 750 -46
***Inte går det fort och inte blir det bra, men dyrt!!***
-
- Corvettefanatiker
Hejs
Hmm, jag undrar om det möjligtvis är samma bil som bodde i Kalmar/Ölands området eller var på besök i sommras..
I så fall avstår jag gärna..
Hmm, jag undrar om det möjligtvis är samma bil som bodde i Kalmar/Ölands området eller var på besök i sommras..
I så fall avstår jag gärna..
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981
84 år front och bakparti?
verkar inte så va?,måste väl vara kring 80 istället?,vilket får en att undra varför?
Ok på sjuttiotalet var det poppis att få corvetterna att se nyare ut,men det här får snarare mig att tänka på ett identitetsbyte...

verkar inte så va?,måste väl vara kring 80 istället?,vilket får en att undra varför?
Ok på sjuttiotalet var det poppis att få corvetterna att se nyare ut,men det här får snarare mig att tänka på ett identitetsbyte...

Är det nån som känner till denne säljare? Han har även en C6:a som jag har sneglat på, men skulle gärna veta nånting mer om firman.