jag tänkte höra med er som har haft corvetter länge vad det finns för bra firmor att beställa corvette delar ifrån?
Ecklers vet jag om men jag tänkte vilka ni vet om som har bra mycket delar och bra priser.

Vill bara säga lite om http://www.nitroz.se/persaker.
Var? Har du några prisuppgifter? Letar själv efter mattor.Mattias skrev:Men kan säga att det finns bra ställen i Sverige också. Håller på att fixa helt ny inredning och har hittat mattor samt ny klädsel till stolarna billigare här i Sverige en i USA. (då man lägger till frakt och skatten från USA)
Ecklers skickar BARA flygfraktutomlands, och det finns bara ett läge..2QIK4U skrev:Dyr frakt från Ecklers??
Du bestämmer själv vilken firma Du vill ska frakta.
Gör inte Du det ordnar de med sånt åt dig.
Vill man ha renodlade Corvettedelar bör man nog vända sig till de som pysslar med BARA corvettegrejor...vill man ha Motor/låda delar tar man lämligen närmsta speed shop...eller dendär Du anser Du får bäst service.
mvh R
Tja jag kommer ju inte att beställa därifrån igen.. och jag hoppas verkligen inte att det smäller någon dämpare när fraktplanet är i luften för då finns nog inte ecklers kvar som firma längre2QIK4U skrev:Låter tråkigt Jake. På den punkten kan jag bara svara att det gäller lite olika om man är privatperson eller återförsäljare som vi är.....*s*
mvh R
Det är nåt i den här stilen Du söker helt klart:grebnE skrev:Man tackar man tackar,
Skriv gärna fler firmor om ni vet nåra bra, och gärna nån svensk också. :wink: