Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Har tagit det lungt med Corvetten under hösten och ägnat mig åt min andra böjelse här i livet, metallbearbetningsmaskiner
Saknade en viktig maskin för att få min lilla hobbyverkstad komplett och av en tillfällighet dök det upp ett tillfälle som bara inte gick att tacka nej till!
En av våra legoleverantörer skulle gå i pension och sålde av alla sina maskiner. På stående fot slog jag till och en livslång dröm kunde förverkligas.
Transporten hem krävde en sån här: Scania med 500hk jätte V8
Grattis,den ser fin ut .
Att det är en DM gör ju saken inte sämre,mycket användbart!
PS.
Såg att du bara hade två axlar på digitalen....har du vägarna förbi Göteborg kan du bli vid en Heidenhain med tre axlar,X-linjalen kass men det har du ju en!
Senast redigerad av Christian Möller den sön mar 02, 2014 20:00, redigerad totalt 1 gånger.
Christian Möller skrev:Grattis,den ser fin ut .
Att det är en DM gör ju saken inte sämre,mycket användbart!
PS.
Såg att du bara hade två axlar på digitalen....har du vägarna förbi Göteborg kan du bli vid en Heidenhain med tre axlar,X-linjalen kass men det har du ju en!
Tack för det flotta erbjudandet! Göteborg är ju en bit nedåt 70-80 mil typ så det är inte ofta man är där...