C6 på Blocket

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Robban C
Nykomling
Nykomling

C6 på Blocket

Inlägg av Robban C »

Någon som är bekant med denna bil eller ägt den tidigare, eventuella brister ? MVH http://www.blocket.se/eslov/Chevrolet_C ... =23_11&w=1
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Re: C6 på Blocket

Inlägg av Lars J »

Går du in på transportstyrelsen.se så finner du att det är en privatimport, den har haft 3 ägare mellan 2014-05-21 till 2014-09-24 varav bilfirman är 1. Bilen är tagen i trafik i Sverige 2012-07-02.

Importerade bilar bör man ta en Carfax på för att se om det varit något tidigare strul med bilen, exempelvis krockad. Du kan också prova att ta kontakt med de 2 tidigare ägarna innan bilfirman om de nu vill berätta något :?: Lycka till!

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Användarens profilbild
Vettefan
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Vettefan »

Från en amatör och nybliven C6 ägare, lycktorna fram ser inte ut att sitta rätt (insjunkna) om jag jämför med min.
Som sagt, en Carfaxen är det första man bör kolla upp, men jag har sett att en "clean" Carfax inte är en garanti för
en "ren" bil. Det är bra om någon som kan corvette kan ta en titt på bilen.
CCS# 4248
Corvette C6 2008 Crystal Red, såld
Corvette C7 Z06 2016 Fusion Gray
malte
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av malte »

Det har du rätt i Vettefan, strålkastarna såg skrämmande fel monterade !
Kan ju vara en illa reparerad frontsmäll eller bara en dåligt utförd europakonventering.
Bör kollas upp noga.
ZR1 2009 Atomic orange SÅLD
Skriv svar