Hoppas bilen håller i år så det blir av

Vilka mer kommer??
Kul att någon annan på forumet brukar vara där, vad har du för en bil, känner säkert igen den om du har någon bild på den.gbak skrev:Kanske i längsta laget. Röda cafet är närmare och dit kan jag åka 50-60 gånger på en tank!!
http://www.rodacafet.se/
Du får INGA blanketter på posten! Du har kunnat anmäla sedan veckan efter förra sommarmöter på just denna sidan. På förstasidan kan du klicka dig vidare till anmälningsblanketten. Jag missade mötet 2003 för jag trodde att man lugnt kunde vänta till framåt våren - men ack vad jag bedrog mig. Så stå på om du skall vara med, och ett tips, att komma senare än fredag är KASS. Så boka du två nätter det är ett tips från en ålderman!!!!C5 flames skrev:Hejsan! Får man inte ut blanketter på posten?? Jag ska sova över en natt minst varjefall ska ställa ut bilen=)
------------------------------------------------------------------------------------Lars J skrev:Men är utställning alltid samma dag? De står ingenting om något sådant! Kostnader! Vad kostar varjenatt! Tycker anmälningen på forumet är allmänt luddig=/ Därför hoppats få en mer ordentlig info via posten!