Km Mantorp
Moderator: ornet
Km Mantorp
Nu är det dax att boka boende till Km .Det finns platser kvar på Miskarp men skynda på dom går snabbt åt

Re: Km Mantorp
Nu ligger anmälan ute på hemsidan
/ Jerka
/ Jerka
Hej Jerka:)
Var hittar man kontonummer???
Hoppas att du bränner lite gummi på KM:)
Var hittar man kontonummer???
Hoppas att du bränner lite gummi på KM:)
3526/CORVETTE le mans
https://youtu.be/IwrkFroReW8
Hej Ubbe,
Jag heter inte Jerka, men i alla fall...
"Betala till CCS Racings Bankgiro 137-4883, märk inbetalningen med:
Medlemsnummer - namn - Mantorp. Anmälan är bindande.
Betalning från utlandet: Iban SE 8000 0816 6193 4984 6924 Bic SWEDSESS"
Välkommen!
/Tomten
Jag heter inte Jerka, men i alla fall...
"Betala till CCS Racings Bankgiro 137-4883, märk inbetalningen med:
Medlemsnummer - namn - Mantorp. Anmälan är bindande.
Betalning från utlandet: Iban SE 8000 0816 6193 4984 6924 Bic SWEDSESS"
Välkommen!
/Tomten
Hej! Tomte jerka:)
Nu blir det lättare att betala;)
Var hittade du konto nr?
Nu blir det lättare att betala;)
Var hittade du konto nr?
3526/CORVETTE le mans
Det var inte så svårt
Högt upp på anmälningsformuläret
/Tomten

Högt upp på anmälningsformuläret
/Tomten
Måste ha fått solsting
Man är van att den infå ska vara längst ner på sidan
Snart får vi dricka öl igen Tomten

Man är van att den infå ska vara längst ner på sidan

Snart får vi dricka öl igen Tomten

3526/CORVETTE le mans
Skål 

Anmälningarna börjar komma in fast snigelposten inte har kommit ännu
det betyder att race folket i klubben är klart bättre en genomsnittet på att använda datorn
Om det kommer att brännas gummi på KM, kommer Tomten på julafton ?
/Jerka
det betyder att race folket i klubben är klart bättre en genomsnittet på att använda datorn

Om det kommer att brännas gummi på KM, kommer Tomten på julafton ?

/Jerka
Hej allihop,
Jag hade kontakt med hotell Miskarp i förmiddags och fick då veta att samtliga rum är bokade KM-helgen (14-16/8). Det finns en liten möjlighet att få ett rum vid ett eventuellt återbud. Du kan fortfarande ringa 0142-80350 och ställa dig i kö.
Vill du vara på den säkra sidan är det bästa att kontakta Sjögestad Motell eller First Hotel Linköping. Det finns även vandrarhem i närheten av Mantorp.
/Tomten
Jag hade kontakt med hotell Miskarp i förmiddags och fick då veta att samtliga rum är bokade KM-helgen (14-16/8). Det finns en liten möjlighet att få ett rum vid ett eventuellt återbud. Du kan fortfarande ringa 0142-80350 och ställa dig i kö.
Vill du vara på den säkra sidan är det bästa att kontakta Sjögestad Motell eller First Hotel Linköping. Det finns även vandrarhem i närheten av Mantorp.
/Tomten
Km på Mantorp har något för alla Corvettåkare ,du som inte har provat förut ta vara möjligheten att prova din bil under ordnade former
Har du ingen licens ,löser du en engångslicens
Boendet på Miskarp är fullt, first hotell o Sjögestad motell kan nog ha rum kvar
Camping på Mantorp är gratis och möjligtvis kan det bli någon stuga för uthyrning på Mantorp
Vill du du vara säker på en stuga anmäl dig som funktionär lördag&söndag
/Jerka
Har du ingen licens ,löser du en engångslicens
Boendet på Miskarp är fullt, first hotell o Sjögestad motell kan nog ha rum kvar
Camping på Mantorp är gratis och möjligtvis kan det bli någon stuga för uthyrning på Mantorp
Vill du du vara säker på en stuga anmäl dig som funktionär lördag&söndag
/Jerka
Roffe har dubbelrum på Miskarp , tror han var lite öppen om nån ville hyra in sig hos han.
/Christer 

Hejsan alla!
Sönerna börja bli stora och jag har med anledning av det en liten undring!
Om jag skall köra KM (banracing klass: jättemycketmindreän450hksnarareheltoriginalalltså350hkmedautomatochgatdäck - men blev trots det 5:a i KM 2014!
*) med min bil och grabbarna vill köra några varv under träning med samma bil (dvs. Typ "Prova På" antar jag?) hur styr man upp anmälningar o betalningar för att allt skall bli helt rätt då?
/Mvh. Magnus
Vi ses på Mantorp!
*) Klassen "Under 450 hk" var ju ett steg i rätt riktning. Men varför inte sätta 400 blankt så att vi sluppit Z06'orna och de värsta trimmixtrarna helt? En fin liten originalklass alltså!
Sönerna börja bli stora och jag har med anledning av det en liten undring!
Om jag skall köra KM (banracing klass: jättemycketmindreän450hksnarareheltoriginalalltså350hkmedautomatochgatdäck - men blev trots det 5:a i KM 2014!

/Mvh. Magnus
Vi ses på Mantorp!

*) Klassen "Under 450 hk" var ju ett steg i rätt riktning. Men varför inte sätta 400 blankt så att vi sluppit Z06'orna och de värsta trimmixtrarna helt? En fin liten originalklass alltså!
3:a KM 2015 <450 hk
5:a KM 2014 <500 hk
Corvette C5 Coupé 2004
Corvette C5 Coupé 2004
Hej Magnus,
Det framgår tydligt om du läser anmälningsformuläret. En anmälan per person, alltså tre stycken om du har två grabbar. En "KM-anmälan" för dig och varsin "prova på" för grabbarna. Sedan är det bara att hoppas att allt flyter på, så det blir körtid för er alla.
Vi ses på Mantorp
/Tomten
Det framgår tydligt om du läser anmälningsformuläret. En anmälan per person, alltså tre stycken om du har två grabbar. En "KM-anmälan" för dig och varsin "prova på" för grabbarna. Sedan är det bara att hoppas att allt flyter på, så det blir körtid för er alla.
Vi ses på Mantorp
/Tomten
Hej!
Tack för svaret Tomten! Det var så som jag trodde också. Då vet jag!
Tack för svaret Tomten! Det var så som jag trodde också. Då vet jag!

3:a KM 2015 <450 hk
Corvette C5 Coupé 2004
Corvette C5 Coupé 2004
Hej Magnus
Det är som Tomten säger en KM och 2 prova på ,det viktiga är att ni behöver varsin licens för att vara försäkrade
Det vore kul om ni alla provade Time attack för att se vem i familjen som får bästa tiden
Upp till 450 hk kan alla standard bilar ( ej premium modeller )tom C7 vara med i samma klass
/ Jerka
Det är som Tomten säger en KM och 2 prova på ,det viktiga är att ni behöver varsin licens för att vara försäkrade
Det vore kul om ni alla provade Time attack för att se vem i familjen som får bästa tiden
Upp till 450 hk kan alla standard bilar ( ej premium modeller )tom C7 vara med i samma klass
/ Jerka
- Corinthian
- Corvettefanatiker
(av nån anledning syns inte min förra fråga så jag post'ar igen)
Förarmötet ska ju i åt vara vid sekretariatet/NGK-tornet.. innebär det att även besiktningarna utförs på den sidan?
så man kan vara lite effektiv när man kommer
Förarmötet ska ju i åt vara vid sekretariatet/NGK-tornet.. innebär det att även besiktningarna utförs på den sidan?
Andréas - C6 Z06 - #2 Pro Street TimeAttackNu.se
Sponsored by Parsbro Racing Components
Återförsäljare av Red Line Oils, OZ Racing, TIKT, Specialfälgar m. fl
wheels.corinthian.se - Beräkna Rullomkrets, Fälgbredder, Offset (ET) mm
-
- Rookie
HEJ! En fråga angående licens jag har kört på min S B F,licens sen 1994,gäller den inte längre? eftersom det står i anmälan
till K M att man måste teckna en S M A licens för att få deltaga i dom olika racing momenten.Vill gärna ha en vettig förklaring
Hälsningar Lennart (654)
till K M att man måste teckna en S M A licens för att få deltaga i dom olika racing momenten.Vill gärna ha en vettig förklaring
Hälsningar Lennart (654)
Inläggav Corinthian » mån jul 20, 2015 14:59
Andréas - C6 Z06
Besiktningen och incheckning kommer att vara där den var förra året i dragracing depån
/Jerka
Inläggav Corinthian » mån jul 20, 2015 14:59
Andréas - C6 Z06
Besiktningen och incheckning kommer att vara där den var förra året i dragracing depån
/Jerka
HEJ! En fråga angående licens jag har kört på min S B F,licens sen 1994,gäller den inte längre? eftersom det står i anmälan
Hälsningar Lennart (654)
På Km kör vi SMA och då måste man ha en SMA licens alternativt SMA engångslicens för att vara försäkrade
Sbf licensen är ju tecknad hos sbf och gäller ju inte på ett SMA arrangemang
Lika lite som Coop kortet fungerar på Ica
/Jerka
Hälsningar Lennart (654)
På Km kör vi SMA och då måste man ha en SMA licens alternativt SMA engångslicens för att vara försäkrade
Sbf licensen är ju tecknad hos sbf och gäller ju inte på ett SMA arrangemang
Lika lite som Coop kortet fungerar på Ica
/Jerka
- Corinthian
- Corvettefanatiker
Då måste jag fråga varför förarmötet läggs på andra sidan av anläggningen?Jerka skrev:Besiktningen och incheckning kommer att vara där den var förra året i dragracing depån
/Jerka
Mycket onödig tid som då går åt till transfer.. vi tappade ju rätt mycket tid förra året på att saker drog ut iom förarmötet
Andréas - C6 Z06 - #2 Pro Street TimeAttackNu.se
Därför att det är för trångt i Barsebäck för att hålla förarmöte
Incheckning o besiktning börjar redan på fredag och vi försöker besiktiga så många som möjligt redan på fredag
Och så långt är det inte mellan depåerna
/ Jerka
Incheckning o besiktning börjar redan på fredag och vi försöker besiktiga så många som möjligt redan på fredag
Och så långt är det inte mellan depåerna
/ Jerka
Mycket anmälningar har det kommit in, vilket är kul
Nu har ni veckan på er att anmäla er till ordinarie kostnad
Kan bli någon campingstuga för uthyrning på Mantorp
/Jerka
Nu har ni veckan på er att anmäla er till ordinarie kostnad
Kan bli någon campingstuga för uthyrning på Mantorp
/Jerka