Har lite problem med att lägga rökridåer utan att plåga bilen allt för mycket

Jo då jag har oxå handlat med Robban och det har alltid varit helt okJonathan skrev:Jag har handlar med Robert och kan säga att det är en seriös firma..
Men det jag inte förstår är att om så många är intresserad av en och samma sak så är det väl bara att ringa honom!
inte svårare än så.
förstår inte vad problemet är. det finns fler mobilabonnemang än invånare i sverige men det verkar itne som att nån använder tjänsten!
Tjenare Robban2QIK4U skrev:Linelock funkar kanon.
Men det får inte jag säga för det kan uppfattas som reklam...fråga MRV( som köpt ett,,,om han nu hunnit montera det,,,
inget svårt att montrea....
och bilprovningen säger väl inget om du inte visar det och propsar på att få det inskrivet i regbeviset,,,då kanske de vill ha intyg etc...*s*
mvh R
Ja det står inget om att det inte ska fungera i alla falljanbanan24 skrev:...borde den inte bara "pressas ihop"?
Kan möjligen tänka mig att det stressar "linelocken" en del när man höjjer trycket mot den, men det ska den väl klara!? ...typ hela ide'n med mackapären?![]()
Bromsar har jag (hoppas jag) Linelocks behöver jag inga upptäckte jag idagfrisk skrev:Hmm.... ska iväg på matchen nu och har druckit lite... Men!!!
Bromsar??? Linelocks???
Grabbar.....
Det ska inte vara något problem enda skilnaden är ju att line locken blockerar vätskan från att komma till dom bakre bromcylindrarna, således blir det ju en tryckdifferans över linelocken men det är den ju gjord för.mrv8 skrev:Precis![]()
Precis som janbanan24 skriver för att kunna reglera bromskraften fram så man kan låta bilen glida omkring och göra lite ställ m.m
Utan att ha bakbromsarna med i leken.
Funderar bara på en liten grej om det kan vara skadligt för huvudbromscylindern att ha den på bakkretsen och trycka i den och sen bromsa undras vad den bromsvätskan tar vägen som ska till bakkretsen?
Mvh
MrV8