
Besiktning.
Besiktning.
Ska snart besiktiga bilen och undrar nu om man ska försöka få inreggat sin nya motor, min 502:a, i papprerna? Eller e det en dum idé att visa för dom vad som sitter där, då dom kanske inte godkänner den? Eller hur funkar det? 

Tja visst om du vill göra en ny registrerings besigtning och genomgå en jävvla massa byrokratiskt TRAMS så var så god..
Skriver för snabbt och är för lat för att korrektuläsa 
Dålig lack och stolt
Överladdad, E85
(_!_)
https://forum.clubcorvette.se/downlo ... 430879.jpg
https://forum.clubcorvette.se/downlo ... php?id=707

Dålig lack och stolt

Överladdad, E85
(_!_)
https://forum.clubcorvette.se/downlo ... 430879.jpg
https://forum.clubcorvette.se/downlo ... php?id=707
Har du tur står det inte i dina papper till bilen vad det ska vara för motor i den och inget motornummer heller.
Inte helt ovanligt att det är så och risken att dom kräver effektprov är minimalt.
Kopla även bort sekundärspjälen om du känner att den känns alldelses för pigg för att besiktas som den är
Vilket jag antar att den gör
Mvh
MrV8
Inte helt ovanligt att det är så och risken att dom kräver effektprov är minimalt.
Kopla även bort sekundärspjälen om du känner att den känns alldelses för pigg för att besiktas som den är


Mvh
MrV8
Det intressanta är ju egentligen bara vad det står för effekt i era regbevis. Har man en effekt över 200 kW så är det mycket svårt för dom att bedöma vad men egentligen har. Ingen besiktningsman hittils har vågat ge fullt pådrag med mina bilar.
/Terner
/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
