klädsel???
-
- Corvettefantast
klädsel???
vad har jag för klädsel i min bil vin kod 652 alt c07 eller är det någon annan kod man ska kolla efter mvh t 

20" E ballt!!!!
-
- Corvettefantast
hmm
jag har beige skininredning men vet inte riktigt vart koden för inredning sitter tror den kan heta saddle??
20" E ballt!!!!
-
- Corvettefantast
aa
Terner min helg vart just mycket trevligare dörrsidor+massa plastdelar kan snart börja sin resa över atlanten tack så jätte mycket!!!!!!
20" E ballt!!!!
Kul att kunna glädja dig. Corvette black book plus lite annan vettelitteratur är aldrig fel att ha. Finns ju mycket på nätet med.
Var beställde du? Skulle behövt lite till min inredning med men budgeten är klart överskriden för i år hehe
Nu ska det köras i sommar och funderas på vilket stuk utsidan ska ha. Hoppas på mycket inspiration från alla träffar
/Terner
Var beställde du? Skulle behövt lite till min inredning med men budgeten är klart överskriden för i år hehe
Nu ska det köras i sommar och funderas på vilket stuk utsidan ska ha. Hoppas på mycket inspiration från alla träffar

/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor

-
- Corvettefantast
Terner
jag kommer beställa dörrsidor kompletta,övre delen på panelen (sprucken) skinöverdrag till stolarna+bakstycken rut plast fram+bak b-stolpsklädseln +alla gummilister lite skruv satser fästdetaljer etc etc håller på och jämför lite priser beställer när man får se vad skattmasen är villig och återbetala
mvh t

mvh t
20" E ballt!!!!