Hej!
Är helt ny här men jag blir medlem för att jag så småningom ska gå med i klubben också. Jag är på väg att bli Corvette-ägare. Den första jag köper är tänkt att bli en C5:a...vet dock inte vilken årsmodell. Är det någon som är att föredra? Skedde det någon ändring mellan olika årsmodeller?
Om man köper "hard top" och tar av den; Finns suffletten kvar då ändå? som att det är en vanlig Cab?
En allmän fråga också: Vilken kaross tycker ni är snyggast? Targa, Cab eller Hard top? Det är dem jag väljer mellan så jag vill bara ha olika åsikter.
Vad är premisserna för entusiastförsäkringen? Är det krav på hur garaget ska se ut och fungera med Larm och så också eller?
Finns det någon mera detaljerad Teknisk Information om bilen att tillgå nånstans? jag tänker på mått o vikt o förbrukning o utrustning (i de oliak paketen) osv osv? Någon som har något eller vet var jag kan få tag på det?
Görs servicen en gång per år eller två gånger per år? oftare? hur mycket kostar dem? någon som har ett riktpris?
Är det dyrt med reservdelar? behövs det? vilka brukar behövas? vad är vanligt att man byter?
Är det lätt eller svårt att mecka? har lite kunskaper själv och har kollegor som är mekaniker (jobbar som bilsäljare själv).
1000 frågor...fler kommer det bli. Hoppas det finns någon som kan hjälpa mig att få svar på dem? Obs! letar också bil så om någon har eller känner någon som har en bil att sälja i den kategori jag vill ha så säg till.
Tacksam för svar
Marcus Martinez
köpa bil NU!
-
- Nykomling
- Kontakt:
-
- Nykomling
-
- Nykomling