Det kan vara så att gummi tätningen på vacuum klockorna är sönder,så var det för mig.Mitt tips är att ta och följ slangarna (2st)som går från vacuum klockan lossa en i taget från "fördelning röret"och prova och sug i slangen,går lyset upp så är ju iallafall klockan hel.Kom ihåg att suga EJ blåsa.Slangen som sitter bak på klockan(närmast motorn)drar ner lyset och slangen som sitter fram(mot fronten) lyfter upp lyset när du suger i slangen,så börja med den främre då ser du om lyset åker upp.Lycka till.
Samma fel hände mig på sommarmötet. Och det e , nog, gummitätningen inne vid knappen. Blir till att åtgärda till vintern. Men om du vill få upp lyktorna så kan du dra i den lilla spaken du har ovanför fötterna. Sitter 2 längre och en kortare skruv i mitten. Den till vänster e det på min iaf. Dra ner den och dom pluppar upp. Samma naturligtvis om du trycker in den så stänger dom sig igen
på min 73- är det en liten spak nedanför ratten den sätter man i gång vakumet till lyserna man drar ut den.jag har okså haft problem med klockorna på lyserna dom läcker titt som tätt...
Om du hör ett konstant sugande någonstans ifrån så är det med sotr säkerhet en slang som har lossnat. Det finns kopplingar vid overrideventilerna, under instrumentpanelen och framme i motorrummet.
Om det sitter under instrumentpanelen så måste du troligtvis ta bort panelen direkt under vindrutan. För att få ut den så går det lättast om man försiktigt böjer den svagt på mitten när den skall ut. Den är nämligen något för stor för att lyfta rakt ut.