Var lämnar man bäst in bilen när det kommer till larm trubbel. Finns det någon expert på det området i stockholmstrakten. Misstänker att Svenska bil är tokdyra.
Eller om det inte var så att någon kunde hjälpa mig (ensam corvettetjej)med tips på vad det kunde vara för fel.
Hälsningar
Svårt och skruva med naglar.
(min mail är lånad så jag kan bara läsa här)
Var?
Re: Var?
De har en larm å telefon avd. I klintberg huset...ring å hör om prisHell mary skrev:Var lämnar man bäst in bilen när det kommer till larm trubbel. Finns det någon expert på det området i stockholmstrakten. Misstänker att Svenska bil är tokdyra.
De borde ju iaf. vara vana med amerikanare

See four -84 aut. flyttgodsbil med 750cfm förgasare, C5bromsar å pollyb.
Fan Stefan,får du provision av Kliway?Stefan skrev:De har en larm å telefon avd. I klintberg huset...ring å hör om prisHell mary skrev:Var lämnar man bäst in bilen när det kommer till larm trubbel. Finns det någon expert på det området i stockholmstrakten. Misstänker att Svenska bil är tokdyra.

Kasta inte bäver i trähus.
Klantberg O Nej!Stefan skrev:De har en larm å telefon avd. I klintberg huset...ring å hör om prisHell mary skrev:Var lämnar man bäst in bilen när det kommer till larm trubbel. Finns det någon expert på det området i stockholmstrakten. Misstänker att Svenska bil är tokdyra.

Aldrig i livet - jag har haft bilen inne där en gång - aldrig mer....
De tog 5-loppor för felsökning utan att hitta felet - fick kommentaren "den är ju trimmad"

Felet var spridarna... bara att mäta upp och konstatera att de var slut...
Sedan bytte "Verkstan" i Jakobsberg ut dem mot ett anständigt pris och allt var fid och fröjd...