Sånt kan ju väldigt lätt irritera upp företag som faktiskt betalar för sin reklam på hemsidan.

Fortfarande ganska dyrt om jag får säga vad jag tycker...gbak skrev:Sorry, såg inte att du hade en för 23000:-
Förutsätter att allt är billigare i US, ibland stämmer det inte.
Vad sitter det för komponenter i den motor du säljer?
Ingen du ide,är det någon som har eller känner någon med en trimmad 350 .hör gärna av er...Henke...Frisk vore kul att se ditt monster någon gång .Själv så jobbar jag i kungsbacka,men har aldrig sett din bilfrisk skrev:Du hittar säkert nån här på forumet som tröttnat på sin trimmade sb. Hör med dom isf.... sätt in en annons och se vad du får för svar.
Kollar du NITROZ med jämna mellarum?? där brukar det segla upp motorer med jämna mellanrum..Lars-Henrik skrev:Ingen du ide,är det någon som har eller känner någon med en trimmad 350 .hör gärna av er...Henke...Frisk vore kul att se ditt monster någon gång .Själv så jobbar jag i kungsbacka,men har aldrig sett din bilfrisk skrev:Du hittar säkert nån här på forumet som tröttnat på sin trimmade sb. Hör med dom isf.... sätt in en annons och se vad du får för svar.
Hemskt ledsen Gbak....
Har tyvärr ej tid,,,vi har fullt upp med att ställa in tändkurvor på de fördelare vi säljer åt våra kunder,,,vill ej riskera att sinka leveranserna.
Det är ungefär en sådan motor som kommer att hamna i min Corvettevett74 skrev:skulle gärna ha en ännu mer varvvillig småblockare i min tex som denna som var på blackracet här i umeå:
http://media.savarturbo.se/mats/z28.avi
Tror det är en 302´a som sitter i den och oj va den sjunger varvstopp vid 9000
Hoppas du inte misstycker att jag postade det här Christianfrisk skrev:
Hej Christian!
Tycker du har helt rätt. Tycker själv det e roligt att gnabbas med Robban eftersom han själv inte e långsam med tykna komentarer. Så nu när jag får chansen att jävlas tillbaka så tyckte jag det va roligt. Tror om nån inte att Robban tar illa upp då han e och härjar på alla möjliga tänkbara forum och promotar sig själv och sin speedshop som världens bästa (vilket den kanske e vad vet jag!?) Men han har ju faktiskt sagt själv att färdiga motorer från GM e dynga så nu vill jag bara att han får äta upp lite utav det Hoppas inte nån tar illa upp i detta förövrigt mycket grymma forum men lite skratt, bus förlänger livet eller? Tycker du att det inte faller in i din humorsmak så kan du hoppa över att läsa mina inlägg. Då jag inte e nån mekaniker själv så har jag inte mycket annat än min "dåliga humor" att ge tillbaka till alla som hjälper mig. Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag har förolämpat någon eller på annat sätt burit mig dumt åt. Ska bättra mig isf m v h Christian
Hej frisk (du heter alltså också Christian?)
Jag måste säga att jag blev mycket positivt överraskad över detta mail... Jag har nog bedömt dig lite fel men det blir lätt så när man bara får läsa några få rader från dig vid vissa tillfällen, och då jag har träffat Robert några gånger antar jag att jag automatiskt tog hans sida.
Han håller en väldigt kaxig sida utåt på forumet, och det är tråkigt, för han är helt annorlunda i verkligheten. Och ja, han har sagt onödigt många kaxiga saker om crate-motorer.
Trevligt att du svarade här på detta sätt, jag kunde inte vara mer nöjd och ska sluta störa mig på dina inlägg nu när jag vet att du inte är så barsnlig som jag tolkat det tidigare
Mvh
Christian
perfekt motorval isåfall!Nexxus skrev:Det är ungefär en sådan motor som kommer att hamna i min Corvettevett74 skrev:skulle gärna ha en ännu mer varvvillig småblockare i min tex som denna som var på blackracet här i umeå:
Lät riktigt häftigt!! Undrar om min kan varva så mycket med annan kam m.m.?skulle gärna ha en ännu mer varvvillig småblockare i min tex som denna som var på blackracet här i umeå:
Skillnaden är ju inte gigantisk... en 5.1L istället för 5.7...pappi skrev:Vett74:a!! Vilken sång öviks killen hade under huven, helt otroligt!Här kan man snacka om en motor som är välbalanserad, men frågan kvarstår. Var det en 302:a eller var det en 350 motor?
Enligt utsagor så satt det tydligen en 350 motor i den, men någon här på forumet kanske vet svaret?
MVH Pappi