Måste bara dela med mig av en film som måste ses,även om det är en C4 modell.Grabben som äger denna vette bor inte lång i från mig,ca3km.
Säger bara det vilken grymm maskin titta och njut
Måste bara dela med mig av en film som måste ses,även om det är en C4 modell.Grabben som äger denna vette bor inte lång i från mig,ca3km.
Säger bara det vilken grymm maskin titta och njut
Lars
HEHE är det är nog svantes svarta pärla du tänker på..
Filen heter carmix.. Japsarna finns bara med som jämförelse http://83.252.183.11/temp/Svante/
Skriver för snabbt och är för lat för att korrektuläsa
Dålig lack och stolt
Överladdad, E85
Kul men hade han nåt fel på styrningen eller lokalsinnet ellernåt eftersom det bara gick runt runt runt.
Iofs gör det det för mig oxå ibland men då sitter jag inte i bilen som tur är
/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Hej mina Corvette vänner! att det är en VÄLDIGT kraftfull Corvette är det ingen tvekan om, men jag kan inte förstå syftet med att köra runt på det där viset, det är ju på så låg nivå som det bara kan bli, det påminner om den filmen som någon visade från premiärvisningen på C6 som gjordes förra vintern när dom körde på isen i norrland. Det jag försöker säga är att dom lokala EPA-traktorerna kan faktiskt uppnå samma resultat. Mvh Jan
hmm.... hur .... nu blev jag mållös!
Alla tycker vi väl olika men på filmen ser man ju klart o tydligt skillnad mellan power och meserier (EPA) samt skillnad mellan corvette och övrigt... Kan ju vara tufft att demonstrera detta i 300 blås på svenska vägar. Mer brännt gummi åt folket!!!!
Hej Frisk jag satt och väntade på att du skulle svara, Jag ser skillnad på Corvetter och andra fordon men det här var ju min åsikt om att köra på detta viset, här är det ju inga 300 blås eller hur? som sagt det är en väldigt potent maskin som den där killen har, han kan använda den på ett mera övertygande sätt, Mvh Jan
Men man ser ju klart och tydligt från början då han kör ca 120kmh och trycker ner gasen,och får hjulspinn direkt.Då tycker jag iallafall att det finns kräm i bilen .Men det är ju min åsikt.ser framåt då det blir nya toppar och större kompressor i den nu i vinter,hoppas att man kan få sig en åktur av han till sommaren .
Hej Hånta Hej Vett74 Jag skrev klart o tydligt att det var en mycket potentmaskin som killen har men att köra runt i en cirkel på det där viset är och förblir på en sandlåde nivå enligt mig och än en gång det är en MOTOR MED MÅNGA HÄSTKRAFTER DET SER TILL OCH MED JAG Mvh Jan
loooool jo hehe jag vet inte riktigt som sagt vad man ska säga.... smaken e ju som baken. visste ju nästan inte vad jag skulle säga hehe. Jo burnouter tycker jag om sen om man ska fara runt runt runt vet jag kanske inte.... blir ju lätt yr men att låta röken bolma gillar jag. Dock har jag en fru som tycker det e onödigt men hon e ju som sagt en hon och där förväntar jag mig inte mycket förståelse
Hej Frisk du gör säkert som många av oss andra Det blir som hon har sagt för man vill ju inte "bränna sina kort" och naturligtvis så ska ju killen med den svarta CORVETTEN ha roligt om det roar honom Mvh Jan