Det här spelet fick visst full pott på en av de större spelsajterna...
Det handlar alltså om GT-Legends, och kan säkert köpas i din lokala välsorterade spelbutik...
http://fz.se/bildarkiv/image.php?id=21631
Pekka Nyström, Kör historik banracing med den bilen här i Swe, har vart flertalet artiklar om han/den. Var stort reportage i Bilsport för ett tag sedan åxå. Han har vunnit nästan allt med C3:an där.Nexxus skrev:Pekka vem?
Några bilder på den?
JA !!!!frisk skrev:Är besviken på spelet. Trodde man kunde trimma bilarna och köpa till delar m.m. Och bara race:a hela tiden e inget för mig. Sen e det ju stört omöjligt att köra pekkas bil. Spinner ju hela tiden. Men det kanske säger mer om mina körkunnskaper hehe
Blir väl lätt halkigt i kurvorna om man håller "Benet" med 580HK/BBLars J skrev:JA !!!!frisk skrev:Är besviken på spelet. Trodde man kunde trimma bilarna och köpa till delar m.m. Och bara race:a hela tiden e inget för mig. Sen e det ju stört omöjligt att köra pekkas bil. Spinner ju hela tiden. Men det kanske säger mer om mina körkunnskaper hehe
/Lars/
Tidningen är Bilsport nr:17 årgång -04:a, Reportaget är jättebra/kul & på hela 5-sidor & heter "Pekkas Vilda Vette" / "På tvären genom historien".STINGRAY454 skrev:Pekka Nyström, Kör historik banracing med den bilen här i Swe, har vart flertalet artiklar om han/den. Var stort reportage i Bilsport för ett tag sedan åxå. Han har vunnit nästan allt med C3:an där.Nexxus skrev:Pekka vem?
Några bilder på den?
Kan kolla om jag kan hitta på vad det var för nummer på Bilsporten.