Ni som har C6 cupe' 05 eller 06 har ni sett att GM skall återkalla alla för kontroll av det löstagbara taket. det ska vist vara någon felkonstruktion med fastsättnigsanordningen. takat kan lossna under färd. LIVSFARLIGT!!!
Tur man har en cab då. Bara man inte ligger och åker efter nån cupe'
Thumbs Up!
Pedal Down!
"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"
Recallen avser såväl C6'an som Z06'an inom vissa VIN-serier. Finns massor av info på de amerikanska forumen och främst på digitalcorvettes.com då.
Fixen är att de berörda bilarna får lite mera fästmassa under skalet. Ett mera pinsamt än allvarligt fel alltså....Kallas visst barnsjukdomar....o jag har kollat att min bil inte berörs.....Puuuh
Christian skrev:Recallen avser såväl C6'an som Z06'an inom vissa VIN-serier. Finns massor av info på de amerikanska forumen och främst på digitalcorvettes.com då.
Fixen är att de berörda bilarna får lite mera fästmassa under skalet. Ett mera pinsamt än allvarligt fel alltså....Kallas visst barnsjukdomar....o jag har kollat att min bil inte berörs.....Puuuh
Bra Christian, att vi fick det frågetecknet uträtat!
MVH
Thumbs Up!
Pedal Down!
"Samtidigt meddelade NHTSA att Saab-ägaren General Motors återkallade nästan 30 800 exemplar av Chevrolet Corvette med årsmodell 2005-2006 till följd av ett konstruktionsfel som gör att taket kan flyga av."
Ja ni ser ju, kvällspressen kan ju ingen lita på.
Thumbs Up!
Pedal Down!