Eftersnack Vårmönstringen..

Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv.
Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
Peter
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Eftersnack Vårmönstringen..

Inlägg av Peter »

Tackar för en bra och intressant träff med väldans många Vettar. Sicket rackarns väder ochså,Gud måste gilla Corvetter. 8)
Nu har man samlat lite inspiration och ideer för nästa vinter. Kul att träffa lite folk i verkligheten som man bara snackat med över nätet.
Kasta inte bäver i trähus.
Christian Larsson
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Christian Larsson »

Får också tacka för en väldans fin träff med underbart väder!
Tog lite bilder när jag var där också, får ursäkta att de flesta är väldigt mörka, klantade mig med kamerainställningen :oops:

http://www.it-gymnasiet.info/~christian ... nstring04/

Har inte tagit med alla bilder, söker ni någon bil så kanske den finns bland de andra, bilderna finns i högre upplösning ifall någon vill ha.
C3an på första bilden är min, C5an på nästa bild är föräldrarnas.

Kunde räkna till 241 corvetter när vi gick runt ett varv, sammanlagt var det nog ännu fler corvetter som besökte träffen.

Det är så här det ska vara att ha Corvette 8)
Stingray
Admin
Admin
Kontakt:

Inlägg av Stingray »

Jag åkte fel, blandade ihop tullgarn med skokloster så jag fortsatte till köping istället... :shock:
Stefan
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Re: Eftersnack Vårmönstringen..

Inlägg av Stefan »

Peter skrev:Kul att träffa lite folk i verkligheten som man bara snackat med över nätet.
:( Missade dig precis, du kom åkande från gräset när jag var på gruset.

Skulle varit skoj med lite skit snack men de blir väl fler ggr. Vi bor ju bara ca en mil från varandra så nån gång så måste vi ju stöta ihop :roll:
Camzor
Nykomling
Nykomling

Foton

Inlägg av Camzor »

Har fått upp lite bilder från Tullgarn nu. Till stor del samma objekt som Christians men så är det väl när det finns med bilar som sticker ut från mängden...
Är det någon som vill ha någon bild i bättre format o upplösning så är det bara att maila.

http://members.fortunecity.se/zorner

//Camilla
Skriv svar