larmdosa
-
- Corvettefantast
larmdosa
tänkte höra ifall jag kan åka till en GM verkstad o fixa en larmdosa till min bil? fick inte med någon när jag köpte min bil. o vad kan en sån kosta?
finns det något bättre ljudet av en mullrande v8!
-
- Corvettefantast
tack! men funkar dom? o hur vet jag vilken kod till nyckeln jag ska beställa? om jag ska köpa en så ska man ju ange en kod. vilken? är det tull o sånt om man beställer från ecklers?
mvh johan
mvh johan
David skrev:Kan beställas från Ecklers i olika varianter:
USD 134.99
USD 134.99
samt originalet för USD 67.99
plus frakt såklart.
Jorå, de borde nog funka.
Man kan para ihop en ny larmdosa med bilen via färddatorn - det står i manualen hur man gör. Så någon kod för larmdosan behövs inte.
Däremot, om du väljer den översta modellen (den med nyckel), så måste du nog ta dig till närmsta GM-verkstad så att de kan ta reda på vilket motstånd som sitter på din nuvarande nyckel. Det borde de kunna se mha ditt VIN-nummer.
När man väl vet vilket motstånd man har så kan man beställa larmdosa med nyckel med det rätta motståndet via Ecklers.
Jag vet inte om det blir tullavgift, men frakten kan bli rätt dyr. När jag beställde blinkers från Ecklers så kostade frakten lika mycket som blinkerserna
Så passa på att beställa mycket grejor på en gång från Ecklers, så blir frakten billigare.
Man kan para ihop en ny larmdosa med bilen via färddatorn - det står i manualen hur man gör. Så någon kod för larmdosan behövs inte.
Däremot, om du väljer den översta modellen (den med nyckel), så måste du nog ta dig till närmsta GM-verkstad så att de kan ta reda på vilket motstånd som sitter på din nuvarande nyckel. Det borde de kunna se mha ditt VIN-nummer.
När man väl vet vilket motstånd man har så kan man beställa larmdosa med nyckel med det rätta motståndet via Ecklers.
Jag vet inte om det blir tullavgift, men frakten kan bli rätt dyr. När jag beställde blinkers från Ecklers så kostade frakten lika mycket som blinkerserna

Så passa på att beställa mycket grejor på en gång från Ecklers, så blir frakten billigare.
-
- Corvettefantast
okej men hur lång tid tog det o få hem grejerna då?
David skrev:Jorå, de borde nog funka.
Jag vet inte om det blir tullavgift, men frakten kan bli rätt dyr. När jag beställde blinkers från Ecklers så kostade frakten lika mycket som blinkerserna![]()
-
- Corvettefantast