Har demonterat mina torkare p.g.a. slang till spolningen var av, bytte till nya slangar samt blästra och lacka i mattsvart färg snyggt.
Men vid monteringen är det svårt att hitta parkeringsläget bra, har kört torkarmotorn till stopp,park-läget,lagt torkarna i läge mot stoppen.och dragit åt ,vid nästa körning av torkare parkerar dom 5-7mm från stoppen!Något tips? det är ju bara estetiskt men ändå :?:
Torkaranlägg C5 97:a
- Tommy Larsson
- Rookie
- Tommy Larsson
- Rookie
Torkarna
Hej igen
Ja just så gjorde jag första varvet sen nogrannare med att hitta absoluta parkläget med torkarmotorn avsttängd.
Blev 4-7mm fel ,lyfte av dem ett varv till och börja om samma problem
verkar som torkarmotorn parkerar lite tidigare än än stoppet och efter en stund "glider ner"till stoppklackarna.
Ja just så gjorde jag första varvet sen nogrannare med att hitta absoluta parkläget med torkarmotorn avsttängd.
Blev 4-7mm fel ,lyfte av dem ett varv till och börja om samma problem
verkar som torkarmotorn parkerar lite tidigare än än stoppet och efter en stund "glider ner"till stoppklackarna.
- Tommy Larsson
- Rookie
torkarna
Ja det är det jag menar men inte kan utrycka ,jag körde torkarna till park läget och demontera dom där ,och montera dom där men ändå stannar dom 4-7 mm innan stoppklackarna .