corvette cab -81
corvette cab -81
provar att lägga ut en bild på min corvette cab -81. funkar inte de så tacksam för hjälp hur man lägger upp en bild här. C:\Documents and Settings\Henrik Gustavsson\Mina dokument\Mina bilder\corvette -81\v fram.JPG
tack för svaret det här verkar fungera.? här kommer en bild till på min corvette -81. http://i130.photobucket.com/albums/p267 ... /vfram.jpg
-
- Rookie
- Kontakt:
nja det var ett företag i usa som beställde 25st cab. men som sagt det fanns inte. så efter lite krongel, så de vart tvungna att använda delar från -75an caross och bygga 25st. -81or det var bra trasligt att få hem bilen till sverge o med reg bestningen. mm till slut löste det sig. ja man får hoppas på att den blir värd en del... http://s130.photobucket.com/albums/p267 ... type=local
ja det är några standard positionsljus till vanlig bil som jag var tvungen att ha på besiktningen. men nu sitter det orgenal oranga på.ove110 skrev:crf_450, du är inte ensam i Sverige. Det finns en silverfärgad 81 cab i trakterna av Eskilstuna-Kvicksund.
Vad har du för positionsljus? Kommer de från en tidigare årsmodell för att vara vita? Ser inte ut att passa riktigt.
82coupé
är du 100% på att den är byggd på fabriken så den inte har byggds om privatove110 skrev:crf_450, du är inte ensam i Sverige. Det finns en silverfärgad 81 cab i trakterna av Eskilstuna-Kvicksund.
Vad har du för positionsljus? Kommer de från en tidigare årsmodell för att vara vita? Ser inte ut att passa riktigt.
82coupé
corvett cab -81
ja jag är 110% säker på de då förra ägaren tog hem den som flyttsgots när han flyttade hem från usa. han köpte den ny -81 och flyttade hem -89crf_450 skrev:är du 100% på att den är byggd på fabriken så den inte har byggds om privatove110 skrev:crf_450, du är inte ensam i Sverige. Det finns en silverfärgad 81 cab i trakterna av Eskilstuna-Kvicksund.
82coupé
Hej, mitt första inlägg på Forumet. Kul att läsa om -81 cabben. Hur det gick sedan efter alla beslut om att tillverkning av cabbar i USA skulle upphöra (förbjudas), har vi fått uppleva, med cabb på alla småbilar och snart dubbla blås på dessa också.
Annars var det slut 1975 med cabbar. Då jag bodde i USA under denna tid, fick jag handlat en av de sista vette cabbarna. Men med 350 smoggamotor, fick man stå på regält i nedförbackarna för att känna vindbruset i håret.
Göran
försöker att bifoga bild på -75 cabben med Img, men lyckas inte, ni får kolla min gamla hemsida.
Annars var det slut 1975 med cabbar. Då jag bodde i USA under denna tid, fick jag handlat en av de sista vette cabbarna. Men med 350 smoggamotor, fick man stå på regält i nedförbackarna för att känna vindbruset i håret.
Göran
försöker att bifoga bild på -75 cabben med Img, men lyckas inte, ni får kolla min gamla hemsida.
mina barn skall få arbeta, det fick minsann mina föräldrar göra
några bilder finns här. http://s130.photobucket.com/albums/p267/crf_450/