Le Mans

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
jonce
Corvettefantast
Corvettefantast

Le Mans

Inlägg av jonce »

God fortsättning mina vänner! Jag har funderat lite grann ev. på att åka o titta på årets 24- Le Mans. :?: Finns det någon som kan dela med sig av ev. tips, råd ang boende resa odyl. i detta ämne eller som kanske själv planerar på att åka ner. jag läste lite grann på Club Danmarks sida o där var några som hade varit där, kanske det finns nån från vår club som var med? ( jag vet att sommarmötet infaller vid denna tidpunkt men.men...) Det har ju varit framgångsrikt år för Corvette. Mvh Jan :D
COOLMACHINE
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av COOLMACHINE »

Kolla med "Blacksheep-98" från Umeå han var där i sommras, han kan säkert hjälpa dig :wink:

8)
Thumbs Up!
Pedal Down!

"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"
Ingo
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

lemans

Inlägg av Ingo »

Panteraklubben med lite andra suspekta bilar var där i somras.
Tyvärr ingen text
med bilderna
http://www.detomaso.nu/meetings/2006/Le ... index.html
I medlemsbladet däremot stod en del om boende o dyl. Ska kolla.
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

mm Det va ju det med hotell :?: Hittar nån nått så hojta! Är också på jakt. Sen måste vi ju åka tillsammans :) vi corvetter alltså :)

Här nånstans kanske?
http://www.francehotelreservation.com/s ... ities.html
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

[quote="frisk"]mm Det va ju det med hotell :?: Hittar nån nått så hojta! Är också på jakt. Sen måste vi ju åka tillsammans :) vi corvetter alltså :)

Rum är ju ALDRIG något problem att fixa Frisken, den kursen gick du väl i fjol?

/Lars/ (stygg som vanligt) :twisted:
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Jo hehe det stämmer. Ska du med Lars?
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Nu har man fått tag på hotell och billjetter. Närmsta hotell 50min bilresa från arenan :cry: men jag har ju chafför med mig hehehe
Voulez vous!! :wink:
jonce
Corvettefantast
Corvettefantast

Le Mans

Inlägg av jonce »

Hej! Biljetten är beställd, jag (vi) var lite feg(a), man vill ju va nära banan så vi tänkte vi kör själva men bokar plats på campingen genom GP-tours i Danmark som arrangerar racing-resor, men möjligheten att köpa en "kör själv" resa ner var slutsålt. så det fick bli en bussresa med tillhörande kit, tält, frukostar, middagar, bbq, läktarplats, o inte att förglömma den obligatoriska T-shirten :wink:. så det enda man behöver ta med är tandborsten samt ställa in sig på att man skall tälta :roll: Väl mött Jan :lol: :lol:
Christian
Corvettefantast
Corvettefantast
Kontakt:

Re: Le Mans

Inlägg av Christian »

jonce skrev:Hej! Biljetten är beställd, jag (vi) var lite feg(a), man vill ju va nära banan så vi tänkte vi kör själva men bokar plats på campingen genom GP-tours i Danmark som arrangerar racing-resor, men möjligheten att köpa en "kör själv" resa ner var slutsålt. så det fick bli en bussresa med tillhörande kit, tält, frukostar, middagar, bbq, läktarplats, o inte att förglömma den obligatoriska T-shirten :wink:. så det enda man behöver ta med är tandborsten samt ställa in sig på att man skall tälta :roll: Väl mött Jan :lol: :lol:
Då får vi ordna så att vi träffas på något sätt....jag o Frisk åker ju också, men får som han skrev bo en bit från banan.
Gul Corvette C6 Z06
jonce
Corvettefantast
Corvettefantast

le mans

Inlägg av jonce »

Hej Christian! Det var en bra ide, :idea: vi åker ner på onsdagen så vi är framme på torsdan, vi campar inne på ban-området Karting Nord det blir läktare 20 som vi fick platser på,vi kan höras av +46(0)708 686206. Mvh Jan :D :D
Christian
Corvettefantast
Corvettefantast
Kontakt:

Re: le mans

Inlägg av Christian »

jonce skrev:Hej Christian! Det var en bra ide, :idea: vi åker ner på onsdagen så vi är framme på torsdan, vi campar inne på ban-området Karting Nord det blir läktare 20 som vi fick platser på,vi kan höras av +46(0)708 686206. Mvh Jan :D :D
Kul! :D Har sparat ditt mobilnummer!
Gul Corvette C6 Z06
Skriv svar