Tjena
Någon som vet ifall det finns någon ombyggnadskitt eller liknande så man slipper sitta och skruva så mycket när taket ska av och på?
Att ta av Targan.... bygga om?
Men håll med om att det vore trevligt med skruv som inte var så in i helv... fingängade... att man bara behövde skruva max två varv per skruv.... å andra sidan. Skruvar man bort de två främre i motorvägsfart så blir man snart av med taket....zphinx skrev:Hum.. Det har jag aldrig sett nåt och jag kan inte komma på hur den lösningen skulle se ut. Nu tar det ju max 2min att ta bort /sätta dit taket så det är väl bara se gald ut o skruva...

Svart 90:a - sänkt givetvis
Nyligen parkerad i en STOR sten...så nu ska bilf_n begravas
"Den som gräver en grop åt andra ska inte flyga högre än vad vingarna bär"

-
- Corvetteexpert
Men håll med om att det vore trevligt med skruv som inte var så in i helv... fingängade... att man bara behövde skruva max två varv per skruv.... å andra sidan. Skruvar man bort de två främre i motorvägsfart så blir man snart av med taket....
[/quote]
Ha ha kan inte du testa o skruva bort dom i farten.. Ja kan kolla på..

Ha ha kan inte du testa o skruva bort dom i farten.. Ja kan kolla på..

Det kan man lugnt säga.... det var väl den de hade problem med i början, där taket verkligen flög av i motorvägsfart.... snacka om att bli förvånad... för att inte tala om bilen som kommer bakomzphinx skrev:På C5:an är det snabbfästen..Vette-88 skrev:oki där ser man... hade hoppat att det fanns något där man bara kunde "klicka" i taket eller så... hur ser det ut på c5'an? där är inget att skruva på den väl?

Svart 90:a - sänkt givetvis
Nyligen parkerad i en STOR sten...så nu ska bilf_n begravas