har akkurat skiftet pakninger på innsugsmanifold. satt det sammen igjen og justert tenning. koblet ifra EST og satte fordeler der merket på reimhjulet traff ca 6 grader.koblet i samman EST og startet bilen.starter med en gang, men går ikke rent på tomgang, og man hører motoren suger mye luft...kan noen hjelpe????????
86 mod 350 tpi orginal. :?
justering av tenning
justering av tenning
live fast in a vette.....
Läckage kan också uppstå där runnersen sitter mot insuget om det inte är draget ordntligt , då suger den också luft , en liten erfarenhet jag drog då jag mekade med Camaron och plockade ihop en ny motor,
Vit 1989 Corvette
6-växlad zf låda 3.33 Dana 44
Nos lustgassystem
Holley Stealth ram
Edelbrock performer rpm toppar
Comp cam Xtreme Energy 218*/224* .495/.503 112*LSA
Comp cam 1.6 vippor
Corvette C6 bromsar
6-växlad zf låda 3.33 Dana 44
Nos lustgassystem
Holley Stealth ram
Edelbrock performer rpm toppar
Comp cam Xtreme Energy 218*/224* .495/.503 112*LSA
Comp cam 1.6 vippor
Corvette C6 bromsar
Hur är det med vakuumslangarna som går under plenumet , jag lyckades bryta av mina på min förra tpi maskin , vakuumläckor kan leda till lustiga fenomen.
Vit 1989 Corvette
6-växlad zf låda 3.33 Dana 44
Nos lustgassystem
Holley Stealth ram
Edelbrock performer rpm toppar
Comp cam Xtreme Energy 218*/224* .495/.503 112*LSA
Comp cam 1.6 vippor
Corvette C6 bromsar
6-växlad zf låda 3.33 Dana 44
Nos lustgassystem
Holley Stealth ram
Edelbrock performer rpm toppar
Comp cam Xtreme Energy 218*/224* .495/.503 112*LSA
Comp cam 1.6 vippor
Corvette C6 bromsar