Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv. Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
Jag vet inte varför inte alla crovetter med lagom avstånd från Västerås var runt och Cruisade i Västerås i fredags
Vi var iaf 3 Corvetter i en fin lite rad som gjorde många "bystanders" glada -
tackar FDO *** och NAR *** - ni vet vilka ni är
för cruisinghjälpen
hehe - tackar alla corvett cruisare som va ute o drog ett varv på lördags kvällen - jag fick mycket fina bilder på era bilar (en del andra oXå) - och jag åkte saab för vi va 5 pers som skulle dit - kan ju inte stuva in 3 pers bakom framsätena på "vetten" ju
Vill du så kan ja skicka dig en CD med bilder som jag tog på fredagen och lördagen på Power Big Meet - Obs: varje bild är runt 3-4mb då jag fotar med en Canon EOS 300D - hoppas de e okej iaf
Problemet på Power är ju att man kommer dit på torsdagen och det första man gör är att sänka några bira medans man reser tältet. Sen är man inte körduglig förrens på söndag eftermiddag/kväll. Power är ju så mkt mer än bara en bilträff...