försäkring
försäkring
hallå vad betalar ni för era c5or i försäkring 

-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
Re: försäkring
C5, -99, 500mil, flerbilsgarage, 614:-/månad helförsäkring.
Sedan beror det på vilken självrisk man vill ha, jag har 5000:- på vagnskada tyckte inte det var värt pengarna att ha 0 kr i självrisk, peppar peppar ta i trä
Ringde alla kända bolag med resultatet Vesta skadeförsäkring, dom är dock inte så snabba men det fungerar till ett sjysst pris tycker jag.
// Jari
Västerås
Sedan beror det på vilken självrisk man vill ha, jag har 5000:- på vagnskada tyckte inte det var värt pengarna att ha 0 kr i självrisk, peppar peppar ta i trä

Ringde alla kända bolag med resultatet Vesta skadeförsäkring, dom är dock inte så snabba men det fungerar till ett sjysst pris tycker jag.
// Jari
Västerås
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
Nä, det tror jag inte, inget dom fråga om iaf. Däremot de sedvanliga frågorna om garage, förare under 25, skadefria år etc.jimmi skrev:väntar på min 01 cab står i florida har dom krav på nytt larm .mm
Priset man får hänger ofta på om man har andra försäkringar i samma bolag, jag har dock inga andra försäkringar hos Vesta.
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
Försäkring
C5 Cab års02 kostar för mig helåret 16300kr 1000mil och 5000kr i självrisk på Trygghansa!
Re: Försäkring
Oj, du kanske skulle höra med något annat bolag (typ Vesta), kan vara värt 9000 spänn att bränna på annat, typ däck kanskenice_82 skrev:C5 Cab års02 kostar för mig helåret 16300kr 1000mil och 5000kr i självrisk på Trygghansa!

Försäkring
Jag har ringt runt till en massa försäkringsbolag och detta va de billigaste Men jag känner inte till VESTA har du något nummer dit?
-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
Gissa varför jag böt från Trygg!!!Jari skrev:Oj, du kanske skulle höra med något annat bolag (typ Vesta), kan vara värt 9000 spänn att bränna på annat, typ däck kanskenice_82 skrev:C5 Cab års02 kostar för mig helåret 16300kr 1000mil och 5000kr i självrisk på Trygghansa!

Kolla här http://www.vesta.se/nice_82 skrev:Jag har ringt runt till en massa försäkringsbolag och detta va de billigaste Men jag känner inte till VESTA har du något nummer dit?
Telenummer: 077-575 01 00
// Jari