Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv. Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
All Car And Bike Meet Askersund
Den 24 juli är det dags för den 15:e träffen. Utställningen öppnar 10.00-17.00. Utställning av bil och mc. Marknad, tivoli motorsprängning mm. På kvällen cruising. På klubben kommer det att vara öppet hus från 20.00. Hubcats står på scenen. Mat och dryck kommer att finnas. Välkomna.
Verkar frestande - får se om ja får med tanten på noterna så kanske man kan hasa sig dit o titta lite - o fota lite kanske
Har vi Corvettare nått specialställe o stå på eller ska man skabba ner sig vid alla volvos o saabar när man parkerar
om det passar med en C4-cab i sällskapet... - klart de gör - iaf för min del - de e väll kul ju fler vi e - vi får bara se till o hamna breve varann där
Jaa de va en del vettar på träffen - men någon eriksson me fetaste joXet i huven såg vi inte till där - och hyffsad tur hade vi me vädret oXå - de regna en 20 minuter på eftermiddan - men annars vare fint - mycke bilar vare oXå (knäppte en 250 kort ungefär) - ingen corvette fick nått pris - men man kan ju inte få allt
självklart så började bilen gå varm på fredagskvällen, så jag sköt o-ringen som sitter i vattenanslutningen på insuget, då tappade jag suget... tråkigt nog.
trist när saker pajar när man e på g nånstans - o sånt kan faktiskt få en o tappa sugen - men tur i oturen så verkar de inte ha pajat långt hemifrån - men vi får träffas på någon annan tillställning - de går ju fler tåg
Hmmm.... skumma bildformat, det är som widescreen *s*
Bilderna på SoW är ju 640x480 så om man gör en automatisk konvertering så blir bilderna ihoptryckta på bredden, det var det jag menade men jag beskär dom manuellt för dom är ju så bra
kul att du gillar bilderna hehe - men va trist o behöva klippa till dom manuellt - men som sagt de e Canons fel
Hör av dig när du har fått cd-n me bilderna från askersund - så ja får höra vad du tyckte om dom - ja tror ja fick några grymma bilder där oXå
Knäppte ett gäng på den gulsvarta nya corvetten som va där oXå - hörde att du oXå fotat den tidigare
Tommy!
Tyvärr, krockar det med dragrace på hemmaplan.
Måste köra in systemet inför Mantorp.
Nu är Ann-Sofi hetare än något
Har du några förslag på träffar efter Mantorp så säg till.