Löstagbar dragkrok
Löstagbar dragkrok
Hej
Kanske är en udda fråga.
Tänkte om någon vet om det finns löstagbar dragkrok till corvette c4.
Funderar lite på att inskaffa mig en parningsholk. Bruksbilarna är för slöa, då kommer man aldrig fram till slutmålet, och då återstår bara corvetten.
mvh
henke
Kanske är en udda fråga.
Tänkte om någon vet om det finns löstagbar dragkrok till corvette c4.
Funderar lite på att inskaffa mig en parningsholk. Bruksbilarna är för slöa, då kommer man aldrig fram till slutmålet, och då återstår bara corvetten.
mvh
henke
Köra på breen är karigt. C4 cab -89.
Åh bevare mig väl!!!!! Hoppas du inte menar allvar!!!
Du KAN inte mena allvar att du tänker sätta dit en dragkrok på vetten.
Köp dig hellre en 245:a med drag för att dra hyddan!
Överväg alternativen. Vi har en subaru forester med org 230 hk och permanent 4-hjulsdrift. MYCKET svårslagen som dragbil... Vetten kommer inte ens i närheten av den som dragbil. Och om jag får påpeka - det är 80-gräns med släp...
Du KAN inte mena allvar att du tänker sätta dit en dragkrok på vetten.
Köp dig hellre en 245:a med drag för att dra hyddan!
Överväg alternativen. Vi har en subaru forester med org 230 hk och permanent 4-hjulsdrift. MYCKET svårslagen som dragbil... Vetten kommer inte ens i närheten av den som dragbil. Och om jag får påpeka - det är 80-gräns med släp...
Svart 90:a - sänkt givetvis
Nyligen parkerad i en STOR sten...så nu ska bilf_n begravas
"Den som gräver en grop åt andra ska inte flyga högre än vad vingarna bär"

Om du nu inte ska skaffa dig någon dragkrok... VARFÖR är du då så intresserad av en???henkebus skrev:Det vore roligt om någon hade någon bild
mvh
henke
Jag blir lite orolig för dig

Drag
Det finns dragkrokar i ecklers,men tvivlar att dom är godkända i sverige.
Skulle tro att dragen som finns är hemsmidda här i sverige,vilket inte är så svårt.
Kola med någon av sveriges firmor som mekar vette o säljer delar,någon borde veta..
Men i min instruktionbok står det att vägegenskaperna förändras när man drar släp efter vetten..
Skulle tro att dragen som finns är hemsmidda här i sverige,vilket inte är så svårt.
Kola med någon av sveriges firmor som mekar vette o säljer delar,någon borde veta..
Men i min instruktionbok står det att vägegenskaperna förändras när man drar släp efter vetten..

-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
Det är en höjdare när man på semester får dra iväg med hyddan till Böda... Och Zphinx - jag vet att du älskade det hela med när du bodde hos oss i den i Västervik... Du är bara deppig för tjejen som du trodde kom fram för att stöta på dig och prata om din vette egentligen ville prata om våran Forester ...Muhahaha... snopet grabbenzphinx skrev:Husvagnar är djävulens påfund.. Fast inte om man frågar min gode vän Noting. Det är nog det bästa han har varit med om stackarn..![]()
Han är nog oxå lite smygsugen på en dragkrok till sin plastraket.

Men dragkrok till plastraketen blir det ALDRIG...

Inte nog med att han har drag på EN bil!!! Han har det på ALLA sina vettar.... Då kan man ju inte skylla på att han hade otur när han tänkte...