Ja då väcker vi väl liv i en gammal tråd.
Det är så att mitt orginal spakställ inte är i det bästa laget tycker jag,glappar och känns allmänt "slaskigt".
Igår då jag startade motorn för första gången och skulle ut och vända på bilen så fastnade 2 växlar så jag kom som ingenvart.Så jag överväger att köpa ett nytt spakställ,Hurst har jag hört gott om.Ska jag köpa ett nytt så vill jag ha ett som liknar det som sitter orginal i bilen.Någon som har ett tips om vad jag ska köpa

.
Men jag tänkte försöka att ställa in växlarna en gång till.Man ska visst låsa stället i 0 läge genom att använda en 7 eller 8mm axel och styra in den i ett hål på spakstället.Problemet är att nu när karossen är på så ser man ju inte ett skit.Så jag tänkte borra ett hål i karossen så att jag kommer åt och låsa spakstället.Men eftersom jag inte ser hålet så vet jag inte vart jag ska borra i karossen

.Någon som kan hjälpa mig,med lite tipps om hur jag ska göra.