Seriös verkstad sökes
Seriös verkstad sökes
Är det någon som kan rekommendera en seriös verkstad för service i Stockholm med stämpel i boken o allt.... 

Vette C5 -98
-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
Re: Seriös verkstad sökes
vette.sesas skrev:Är det någon som kan rekommendera en seriös verkstad för service i Stockholm med stämpel i boken o allt....

Ja Vette.se
Annars rätt dåligt med vettiga verkstäder som har vettig koll på våra vettar.....

Annars rätt dåligt med vettiga verkstäder som har vettig koll på våra vettar.....

Extreme Sportcars AB
Sveriges bästa sportbilsverkstad,Full service,
Motorbyggen,Custombyggen,Mappning,Reservdelar,
Tillbehör,Racing delar mm.
Vi har erfarenhet OCH utbildning...
Extreme Sportcars AB, +46 723026075, skicka sms vid ej svar.
Sveriges bästa sportbilsverkstad,Full service,
Motorbyggen,Custombyggen,Mappning,Reservdelar,
Tillbehör,Racing delar mm.
Vi har erfarenhet OCH utbildning...
Extreme Sportcars AB, +46 723026075, skicka sms vid ej svar.
-
- Corvetteälskare
Seriös verkstad
Bor du i sthlm så kan du pröva Åkes bilverkstad i Gribbylund Täby. Dom meckar bara Amrikanska bilar och är mycket ducktiga på Corvetter.Seriösa och trevliga är dom också. tele 08-7568090. 

Ledsen att behöva säga det, men Svenska Bil i Skärholmen ska du INTE åka till. De är oseriösa och överdebiterar. De tog 1465 kr/h när jag var där. När det blir dags att betala, så TILLKOMMER MOMS!
OLAGLIGT att ange ex moms priser till privatpersoner, men det gjorde de ändå utan att skämmas. Dessutom kvarstod felet, så jag fick bråka i flera veckor innan högsta chefen lät mig slippa betalningen.
Aldrig mer!
OLAGLIGT att ange ex moms priser till privatpersoner, men det gjorde de ändå utan att skämmas. Dessutom kvarstod felet, så jag fick bråka i flera veckor innan högsta chefen lät mig slippa betalningen.
Aldrig mer!
1962 Convertible
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se