Ställbara stötdämppare
Ställbara stötdämppare
Hej skall nu börja laga min corvette i skick och funderar att finns det på vetten någon skild "låda" som sköter om denna funktion för nu som det är så fungerar dom inte alls, jag kan vrida på brytaren och inget händer.Felkoden säger om jag rätt kommer ihåg NO Communiation.Var finns "lådan" placerad??.Fungerar dämpparena så att om de inte är t.ex. kopplade så borde de väl vara "Hårda" då?För nu e den jättemjuk och är ca 80tkm körd. Tack på förhand
Re: Ställbara stötdämppare
Sitter i förvaringsfacket i bagaget(det lilla längst bak på förarsidan)kjellu skrev:Hej skall nu börja laga min corvette i skick och funderar att finns det på vetten någon skild "låda" som sköter om denna funktion för nu som det är så fungerar dom inte alls, jag kan vrida på brytaren och inget händer.Felkoden säger om jag rätt kommer ihåg NO Communiation.Var finns "lådan" placerad??.Fungerar dämpparena så att om de inte är t.ex. kopplade så borde de väl vara "Hårda" då?För nu e den jättemjuk och är ca 80tkm körd. Tack på förhand
RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se