Vita blinkers C5?
Vita blinkers C5?
Är det någon här inne som vet något bra ställe i Sverige att införskaffa vita blinkes till Corvette C5? Ebay är ju rätt billigt nu iof? Hur gör ni?
MVH Conan999
jag kom över ett par orginal billigt som jag tänkte bygga om till vita,
en baggis..å vips så hade jag tjänat ett par tusen..
men halvvägs så ändrade jag mig så nu är dem svarta

C5:a, 01:a, 6 vxl tripple black = såld
Kolla på Bettan här!
Kolla på Bettan här!
hmm bygga om, hur då ?forsberg skrev:jag kom över ett par orginal billigt som jag tänkte bygga om till vita,en baggis..å vips så hade jag tjänat ett par tusen..
![]()
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
Japp, intressant...gör gärna det, du kan skicka den på jari.tammela@bredband.net.Tomten skrev:Halloj,
Det är inte så svårt, t.o.m. jag klarade av detLite tålamod och en Dremel så är det bara att sätta igång. Jag har en enkel beskrivning i wordformat, som jag hittade på ett annat forum för många år sedan, som jag kan skicka över om du vill.
Vänligen
Tomten
// Jari
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
det beror ju på hur händig du ärConan999 skrev:Hmm men blir det ilka snyggt att göra om orginalblinkers till vita som att köpa nya?

C5:a, 01:a, 6 vxl tripple black = såld
Kolla på Bettan här!
Kolla på Bettan här!