Vita blinkers C5?

Tekniska frågor och svar om Corvetter 1997-2004
Conan999
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Vita blinkers C5?

Inlägg av Conan999 »

Är det någon här inne som vet något bra ställe i Sverige att införskaffa vita blinkes till Corvette C5? Ebay är ju rätt billigt nu iof? Hur gör ni?
MVH Conan999
forsberg
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Inlägg av forsberg »

jag kom över ett par orginal billigt som jag tänkte bygga om till vita, :shock: en baggis..å vips så hade jag tjänat ett par tusen.. 8)
men halvvägs så ändrade jag mig så nu är dem svarta :lol:
C5:a, 01:a, 6 vxl tripple black = såld
Kolla på Bettan här!
Jari
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Jari »

forsberg skrev:jag kom över ett par orginal billigt som jag tänkte bygga om till vita, :shock: en baggis..å vips så hade jag tjänat ett par tusen.. 8)
men halvvägs så ändrade jag mig så nu är dem svarta :lol:
hmm bygga om, hur då ?
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
Tomten
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Tomten »

Halloj,

Det är inte så svårt, t.o.m. jag klarade av det :D Lite tålamod och en Dremel så är det bara att sätta igång. Jag har en enkel beskrivning i wordformat, som jag hittade på ett annat forum för många år sedan, som jag kan skicka över om du vill.

Vänligen

Tomten
Jari
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Jari »

Tomten skrev:Halloj,

Det är inte så svårt, t.o.m. jag klarade av det :D Lite tålamod och en Dremel så är det bara att sätta igång. Jag har en enkel beskrivning i wordformat, som jag hittade på ett annat forum för många år sedan, som jag kan skicka över om du vill.

Vänligen

Tomten
Japp, intressant...gör gärna det, du kan skicka den på jari.tammela@bredband.net.

// Jari
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
Conan999
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Conan999 »

Hmm men blir det ilka snyggt att göra om orginalblinkers till vita som att köpa nya?
MVH Conan999
forsberg
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Inlägg av forsberg »

Conan999 skrev:Hmm men blir det ilka snyggt att göra om orginalblinkers till vita som att köpa nya?
det beror ju på hur händig du är :shock: :lol:
C5:a, 01:a, 6 vxl tripple black = såld
Kolla på Bettan här!
Skriv svar