- "kommer om 5min"
Va f*n, jag har försovit mig såklart. Men jag lyckades göra mig snabbt klar. När Gbak anländer tillsammans med Per från Lidingö så konstaterar gbak att bilen läcker soppa från bränsletrycksmätaren.

Snabbt drar vi till gbaks tillhak och letar efter en nippel som vi kan gänga på för att få stopp på bränsleläckan (halvstressigt eftersom alla corvettevänner väntade på oss vid statoil kungenskurva och Södertälje).
Men skam den som ger sig, tillslut så hittar vi en bromsnippel som funkade utmärkt!

Sedan blev det gasen i botten för att åka till Statoil för att sedan dra vidare mot Power meet

Vid södertälje fanns två fin fina c4:or som väntade på oss.

Tyvärr så hade vi ju inte vädrets makter med oss eftersom det började regna någonstans vid Strängnäs. Så det var bara att cabba på.

Sedan bar det av mot Västerås igen. Trevlig crusing längs med mälaren!

Något trångt när vi stog 3 corvetter i bredd för att svänga ut på E18

Efter några mil på E18 så kom Solen fram så det blev att cabba (och pinka) av IGEN

Innan vi kom till Västerås så försökte vi samla ihop alla corvetter

Vi kom fram tillslut med alla bilar intakt

Min favorit såklart! Kanske man skulle skaffa sådana fälgar till vetten...

Kort kan man säga att det var en trevlig utflykt men tråkigt att vädret var risigt i Västerås (i sthlm var det solsken hela dagen). Påvägen hem så lyckades en raggarbil med ungdomar köra på Per från lidingö (svart c3) så nosen fick sig en kyss. Riktigt tråkigt!
Det var alles