Och undrar nu hur jag ska tappa ur vattnet ur blocket då det nog behöver bytas i samband med ny kylare.(vilken glykol skall man använda sig av som funkar bäst? röd?)
och sen ifall jag behöver lufta oljan eller dylikt till växellådan, (som om jag inte minns fel går genom vattenkylaren också)
eller ifall det bara är att tömma vatten från blocket och skruva dit den nya kylaren med oljerör och vattenrör
-sen fylla i med nytt vatten sen se glad ut?
Var ett tag sen jag skruvade av den gamla kylaren för att jag trodde kylarköpet skulle gå snabbare än vad det gjorde.
så rören har stått ur-pluggade nu i garaget under en månad ungefär kan det vara nån fara tro? det har inte droppat lr dylikt så har inte brytt mig om att göra några åtgärder.

men som sagt, behöver tips om saker jag ska tänka på så jag inte pajjar nått innan jag börjar skruva dit den nya

tacksam för svar! mvh stoffe
p.s det är en corvette LT1 -92 automat