Koppling till vindrutespolarmotor
-
- Nykomling
Koppling till vindrutespolarmotor
Jag har skaffat ny behållare och motor till vindrutespolarystemet på min 1975 års Corvette, tidigare fanns ingen, men jag hittar ingen kabel till spolarmotorn. Vet någon var jag skall börja leta eller från vilken säkring den skall komma?
-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
Re: Koppling till vindrutespolarmotor
Tjena!
Hur är det på -75:orna, sitter behållaren i vänster "skärm/flygel" och motor med pump i botten på behållaren?
Det är så på min -79:a och då kommer ett par kablar direkt ur kopplingen mot säkringsdosan i torpedväggen.
Jag kan kolla färg och placering av stift om det är samma på din, för jag är precis på väg att montera tilbaks kabelmattan i bilen.
Hur är det på -75:orna, sitter behållaren i vänster "skärm/flygel" och motor med pump i botten på behållaren?
Det är så på min -79:a och då kommer ett par kablar direkt ur kopplingen mot säkringsdosan i torpedväggen.
Jag kan kolla färg och placering av stift om det är samma på din, för jag är precis på väg att montera tilbaks kabelmattan i bilen.
Spruckna kolvar (bytta!), spruckna svetsar i ramen (fixat!), trasig glasfiber, fel bak-bumper och möglig inredning, men i övrigt en pärla! Corvette -79