Hej på er!
Är det någon som har någon erfarenhet av CarTrader i Helsingborg? Jag kan inte hitta något om denna firma, varken positivt eller negativt.
Mvh Mac
Vad vet du om CarTrader - Helsingborg
Vad vet du om CarTrader - Helsingborg
Torch red Corvette C5 cab 2001
Re: Vad vet du om CarTrader - Helsingborg
Är det Cartrader Ltd 516404-6434, registrerat 2008, Vd Julia Lindberg du menar 

Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD * DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
jag har pratat med honom & han vill ha en stor summa pengar innan han börjar å leta...det kan man väl orda om...
men han känns inget vidare seriös...om du frågar mig..
dels för att han har ett rejält påslag på bilarna å dels för att han hittar på rätt mycket som inte kan backas upp..

men han känns inget vidare seriös...om du frågar mig..

dels för att han har ett rejält påslag på bilarna å dels för att han hittar på rätt mycket som inte kan backas upp..
C5:a, 01:a, 6 vxl tripple black = såld
Kolla på Bettan här!
Kolla på Bettan här!
Hej,
Nu vet jag inte om det är exakt samma person från CarTrader i Helsingborg vi pratar om, och jag vill inte hänga själva firman men personen som köpte hem min C5:a var en lurendrejare..
Så kolla upp milen först o främst innan han tar hem bilen åt dig via CarFax...
MVH Kostas
Nu vet jag inte om det är exakt samma person från CarTrader i Helsingborg vi pratar om, och jag vill inte hänga själva firman men personen som köpte hem min C5:a var en lurendrejare..
Så kolla upp milen först o främst innan han tar hem bilen åt dig via CarFax...
MVH Kostas
Hur har det gått för digMac skrev:Hej på er!
Är det någon som har någon erfarenhet av CarTrader i Helsingborg? Jag kan inte hitta något om denna firma, varken positivt eller negativt.
Mvh Mac

Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;