Nu när vintern närmar sig så måste man ju ha nått å göra när man inte kan köra!
Tänkte ta hem lite grejer från www.corvettecentral.com nån som haft med dom att göra?
Stingray: Vad kostade frakten? När jag frågat dem vad de skulle kosta kan de inte uppge detta... Vill ju inte pröjsa UPS lika mycket som grejorna kostar...
Handlade nyss från Ecklers för $182, Frakten och handlingar gick på $73.
Mid var lite sega annars går det förvånadsvärt snabbt.
Gillar Zip bäst då man kan följa hanteringen på internet.
ornet skrev:Handlade nyss från Ecklers för $182, Frakten och handlingar gick på $73.
Mid var lite sega annars går det förvånadsvärt snabbt.
Gillar Zip bäst då man kan följa hanteringen på internet.
Om du inte köper smågrejer från Ecklers som går med "vanlig" post så kan du även här följa hanteringen via internet. Be bara att få ditt trackingnumber!
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Jag har handlat några gånger från C.C. och det har alltid varit smidigt, fraktkostnaderna har varit ganska låga. och grejerna kommer fram på mindre än en vecka vanligtvis.
Kan för övrigt varmt rekomendera Corvette Central och deras kundservice....!!
Köpte en Generator som kom fram med en skev fläktskiva. Mailade bilder och en beskrivning och "vips" så fick jag en ny och fick samtidigt behålla den första...!!
Jag brukar handla från CC eftersom de skickar med vanlig post om man ber dem (USPS).
Frakten beror ju på vad grejorna väger. Fundera ut vad det du skall köpa kan tänkas väga, och gå sedan in på "Calculate International Postage" och titta på "Airmail Parcel Post" på www.usps.com.