Köpa Z06
-
- Corvettefantast
Köpa Z06
Hej är inne på att köpa en C5 z06 -02
Den har gått ca 4000mil
Och begär 290.000kr Det är väl ett okej pris tror jag?
Något ätt tänka på när man köper z06 el. års 02?
är farthållare standard?
men när jag skulle kolla carfax så står det att det var 19 notiser på bilen men tyvärr kunde jag inte betala med mitt bankkort så jag kunde inte kolla upp det.
Någon som har ett carfax konto eller kan beställa ett åt mig, betalar om så önskar.
Tack å förhand
mvh kicken
Den har gått ca 4000mil
Och begär 290.000kr Det är väl ett okej pris tror jag?
Något ätt tänka på när man köper z06 el. års 02?
är farthållare standard?
men när jag skulle kolla carfax så står det att det var 19 notiser på bilen men tyvärr kunde jag inte betala med mitt bankkort så jag kunde inte kolla upp det.
Någon som har ett carfax konto eller kan beställa ett åt mig, betalar om så önskar.
Tack å förhand
mvh kicken
finns det något bättre ljudet av en mullrande v8!
-
- Nykomling
Re: Köpa Z06
Finns en silverfärgad 02 med kompressor 4000mil på blocket kan det vara den du funderar på att köpa?
Mvh
Mvh
Corvette C6 Z06 2006
-
- Corvettefantast
Hej nej det är inte den, detta är en svart. vad är den dära silverfärgade för nåt då? nåt o ha? mvh johanshunovette skrev:Finns en silverfärgad 02 med kompressor 4000mil på blocket kan det vara den du funderar på att köpa?
Mvh
-
- Nykomling
Jag vet ingenting om bilen har själv varit sugen på den men det lutar sig mot en c6 dvs lite nyare bil för nästan samma pengar.
Någon som vet hur motorerna håller med kompressor på en sån?
Den måste gå som fan
I vintras fanns det 2st z06or ute en svart och en röd för ca 235 dessutom 03or men att priserna går upp till sommarn är inget konstigt.
Iallafall tycker jag dom som är ute nu begär för mkt.
Mvh
Den måste gå som fan

I vintras fanns det 2st z06or ute en svart och en röd för ca 235 dessutom 03or men att priserna går upp till sommarn är inget konstigt.
Mvh
Corvette C6 Z06 2006
-
- Corvettefantast
ja det är lite högt pris och c6 ska ju bara bra mycket bättre än c5. men finns tyvärr inte så många c6 manuell i 300.000 prisklassen.shunovette skrev:Jag vet ingenting om bilen har själv varit sugen på den men det lutar sig mot en c6 dvs lite nyare bil för nästan samma pengar.
Den måste gå som fan![]()
Mvh
-
- Corvettefantast
Men som sagt är det någon som kan fixa en carfax till mig skulle det vara jätte snällt mvh
den silvriga på blocket är min gamla,och tycker ni det är dyrt med 295 så ska ni tänka på att det sitter xtra grejjor för en bra bit över 100 000:- på den, A&A kompressor kit,LG headers,PFADT coilover kit,shortshift,ny koppling etc.
/Anders
/Anders
c5 z06 2002
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes
tyvärr såld nu
Blev nyss med c6 z06
PFADT
Akrapovic
OZ
Cammotion
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes
tyvärr såld nu

Blev nyss med c6 z06

PFADT
Akrapovic
OZ
Cammotion
-
- Nykomling
Okej är det du som kostat på den grejorna?puramuk skrev:den silvriga på blocket är min gamla,och tycker ni det är dyrt med 295 så ska ni tänka på att det sitter xtra grejjor för en bra bit över 100 000:- på den, A&A kompressor kit,LG headers,PFADT coilover kit,shortshift,ny koppling etc.
/Anders
Hur håller motorn med kompressor i visst är 4000mil inte mkt men det skulle inte vara kul att byta motorn efter 10k mil på en sån.
Edit.. just ja har du bänkat bilen under din ägo? uppskattad effekt?
Corvette C6 Z06 2006
shunovette skrev:Okej är det du som kostat på den grejorna?puramuk skrev:den silvriga på blocket är min gamla,och tycker ni det är dyrt med 295 så ska ni tänka på att det sitter xtra grejjor för en bra bit över 100 000:- på den, A&A kompressor kit,LG headers,PFADT coilover kit,shortshift,ny koppling etc.
/Anders
Hur håller motorn med kompressor i visst är 4000mil inte mkt men det skulle inte vara kul att byta motorn efter 10k mil på en sån.
Edit.. just ja har du bänkat bilen under din ägo? uppskattad effekt?
japp jag som inhandlat alla grejjor bilen är mappad å klar 550rwhp på rototest
om du behöver byta motor efter si å så många mil kan jag inte svara på det finns det nog dom som kan bättre än mig,men jag tror inte det är nån större fara.men allt kan ju gå sönder oavsett om det är trimmat eller inte.
/Anders
c5 z06 2002
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes
tyvärr såld nu
Blev nyss med c6 z06
PFADT
Akrapovic