Mantorps funkis 2010

Forum för frågor och synpunkter kring klubbens racingaktiviteter.

Moderator: ornet

PassaratiPinglan
Nykomling
Nykomling
Ort: En liten byhåla som ser ut som en flugskit på kartan.

Mantorps funkis 2010

Inlägg av PassaratiPinglan »

I år igen var jag funtionär på mantorp men med en betydlig skillnad, vi var otroligt få funtionärer! När jag ringde PG och frågade om jag kunde behövas i år igen var det en överglad PG som svarade..
Kände att jag gjort bra ifrån mig redan förra året när jag stod vid Dragracingen, jösses så allt kan strula... Jag har nog aldrig blivit så osams med så många människor samtidigt. Speciellt killen i tidtagningen, vi var vansinniga på varandra och tyvärr lyckades jag inte få till det iår heller..

Det känns frustrerande att veta att funktionärerna har fått så mycket obefogat gnäll (antagligen för att jag är en av dom).

När vi samlades första morgonen och jag fick se hur många (få) funtionärer vi var blev jag nästan rädd.
Tänkte för mig själv; Hur ska vi få ihop det här??
Men det löste sig ändå.. Andra som skulle köra Banracingen kom och hjälpte till på Dragracingen och tvärtom. Utan dessa underbara människor hade vi aldrig fått ihop helgen...
Ja.. En del saker blev fel i år igen men jag hoppas jag ändå är välkommen tillbaka nästa år...
Vill tacka er som ställt upp för oss och försvarat oss..
Jag åkte över 30 mil tur o retur för att hjälpa till och hade hur kul som helst..... Fast jag har passat... :wink:

Till alla mina funkiskompisar vill jag säga TACK för en oslagbar helg 8)

Och till er som kommer till mig på onsdag... Vi synes.. HE HE...
goa2head
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Re: Mantorps funkis 2010

Inlägg av goa2head »

Stort TACK till dig/er som va med och hjälpte till med allt!!!

Utan er skulle inget fungera!!
Extreme Sportcars AB
Sveriges bästa sportbilsverkstad,Full service,
Motorbyggen,Custombyggen,Mappning,Reservdelar,
Tillbehör,Racing delar mm.
Vi har erfarenhet OCH utbildning...
Extreme Sportcars AB, +46 723026075, skicka sms vid ej svar.
745
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av 745 »

PassaratiPinglan skrev: Det känns frustrerande att veta att funktionärerna har fått så mycket obefogat gnäll (antagligen för att jag är en av dom).

Jag åkte över 30 mil tur o retur för att hjälpa till och hade hur kul som helst..... Fast jag har passat... :wink:
STORT TACK till dig och alla andra funktionärer, utan er hadde inte helgen varit möjlig & jag blir besviken när jag hör att ni har fått ta emot gnäll.
En del klubbar sätter av lite bantid till Meck(funktionärs)-race/körning för att tacka alla frivilliga, kan kanske vara något att ta efter.
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD
* DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
Jerka
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Jerka »

Du gjorde ett jättebra jobb ,synd att dom i tidtagningen hadde så svårt att fatta/var för ointresserade.
Till nästa år får vi hoppas vi har personal i tidtagningen som har ett större intresse för sitt jobb än var fallet i år
Jerka
C2 -66 502
C5 -01 412 snabbaste bil 2012,2013
http://www.garaget.org/Corvette502
Member 9s club
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

Alla förare jag pratat med tycker att du gör ett kanonjobb "Pinglan". Jag var själv med inne i tidtagningen ifjol och kan bara konstatera att buffligare människa än den killen får man leta efter.

Jag är övertygad om att den kritik som framförts från olika håll bl.a av mig gäller INTE dig eller övriga funktionärer utan att det MÅSTE finnas någon från Cluben som har bemyndigande att bestämma hur vi skall ha det och TYDLIGT kunna tala om det för de som sköter tidtagningen.

Jag hoppas verkligen vi får se dig nästa år också så bra som du skött frammatningen, du blir svår att ersätta :D

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
62an
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av 62an »

Japp!

Glömde att säga på plats på Mantorp att det var otroligt schysst av dig att ställa upp på detta sätt. Tack också för att du tog många av mina uppgifter, då jag helt plötsligt var tvungen att reparera min bil efter den lilla crashen jag hade i Mjölbykurvan redan första dagen.

På det stora hela så funkade ju det mesta riktigt bra hela helgen.

Har dessvärre hört från annat håll att tidtagarna gjort bort sig även vid andra arrangemang, så vi verkar inte vara de enda som drabbats.

Hoppas verkligen att du kommer nästa år också.
1962 Convertible
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se
Ricky
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Ricky »

Hakar på och bugar mig djupt för en fantastisk funktionärsinsats. :D
Ricky Berg.
1972 454 convertible.
CCS 3125.
E-mail: ricky.berg@clubcorvette.se
2011 - KM Oldies Bild