Reservhjul nä tack!
-
- Corvettefanatiker
Reservhjul nä tack!
Hejs
Jag har slängt bort mitt reservhjul!
Jag vet ju att det finns bilar som inte har reservhjul orginal, men frågan vilka det är??? Är det någon som vet?
Då kanske man kan hitta ett sådant kitt på skroten! Vet man inte vilken bil som har det, kan inte skroten hitta det i datorn, teknikens under!
Tacksam för svar!
Ha de!
Kjell
Jag har slängt bort mitt reservhjul!
Jag vet ju att det finns bilar som inte har reservhjul orginal, men frågan vilka det är??? Är det någon som vet?
Då kanske man kan hitta ett sådant kitt på skroten! Vet man inte vilken bil som har det, kan inte skroten hitta det i datorn, teknikens under!
Tacksam för svar!
Ha de!
Kjell
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981
-
- Corvettefanatiker
Re: Reservhjul nä tack!
Tackar Chrippe!
Nu finns det en chans!
Ha de!
Kjell
Nu finns det en chans!
Ha de!
Kjell
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981
- Don Tomaso
- Corvetteälskare
Chrysler 300C har kompressor och burk med tätningsvätska men kolla så burken är oanvänd, en ny burk med vätska kostar över 1000:- ( jag vet för jag använde den på min 300:a, det blev en punkaspray från macken istället) Nyare Audi kan man väl få med eller utan reservhjul, Nyare Mercedes har också kompressor tror jag, har inget reservhjul i min iallafall.
Thomas Sjöström CCS 901
-92:a cab 2015-
1949 Buick Roadmaster Sedanet
Tidigare: 1969:a coupe 350/M21 2001-2010
-68:a cab 350 med Edelbrock RPM överdel/M20, 2010-2016
-92:a cab 2015-
1949 Buick Roadmaster Sedanet
Tidigare: 1969:a coupe 350/M21 2001-2010
-68:a cab 350 med Edelbrock RPM överdel/M20, 2010-2016
I bildelsbasen, sök på "Oavsett fabrikat", "Fälgar, Däck och Tillbehör", "KOMPRESSOR DÄCK".
Då får du 73 träffar idag...
[EDIT]
De flesta kostar 500:-
/Paul
Då får du 73 träffar idag...
[EDIT]
De flesta kostar 500:-
/Paul
C4 -96'a Coupé - CCS #2981
-
- Corvettefanatiker
Vetten levereras väl utan reservhjul nu för tiden,eller har man gått tillbaks till reservdäck?
Alltså kan man ju montera punkteringssäkra däck på bilen
spray på breddäck är jag skeptisk till,men ser man det i tid innan det är helt tomt ok..
finns ju bilar med tomma reservhjul på grund av platsbrist,dom har ju en lufttub med istället..
Jag har en lös kompressortank hemma,som jag kan slänga i skuffen på bruksbilen ,med den är det bärgat en del punkteringar,men man brukar få välja om det är mutterdragare eller pumpning som gäller..
Alltså kan man ju montera punkteringssäkra däck på bilen

spray på breddäck är jag skeptisk till,men ser man det i tid innan det är helt tomt ok..
finns ju bilar med tomma reservhjul på grund av platsbrist,dom har ju en lufttub med istället..
Jag har en lös kompressortank hemma,som jag kan slänga i skuffen på bruksbilen ,med den är det bärgat en del punkteringar,men man brukar få välja om det är mutterdragare eller pumpning som gäller..

Har en Renault Trafic på firman han som kör den snackade om att det va ngt lagningskitt + kompressor till den..tror inte att jag har ngt reservhjul till min passat heller..borde ju va ngt kitt till den me 

Målarn....
Målarbilen
http://s61.photobucket.com/albums/h64/m ... corvetten/
-
- Corvettefanatiker
Tack Målarn59!
Det kanske inte är ovanligt nu för tiden med lagningskitt!
Jag skulle väl redan ha varit på skroten, men ibland räcker varken tiden eller minnet...
Ha de!
Kjell
Det kanske inte är ovanligt nu för tiden med lagningskitt!
Jag skulle väl redan ha varit på skroten, men ibland räcker varken tiden eller minnet...
Ha de!
Kjell
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981