Besiktigad och (nästan) klar

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
sveson655
Nykomling
Nykomling

Besiktigad och (nästan) klar

Inlägg av sveson655 »

Efter lång väntan fick jag äntligen igenom bilen på besiktningen. Fick nedslag på strålkastarspolningen på registreringsbesiktningen tidigare och sedan var det långa väntetider för kontrollbesiktning. När jag idag körde in i hallen hälsades jag välkommen med följande "välkommen, du vet att den inte går igenom va" :twisted: . Då jag inte bestämt var och hur jag ska montera framskylten hade jag den i vindrutan vilket orsakade kommentaren från besiktningsdamen. Blev också en kommentar i protokollet som i övrigt var rent.
Så nu är det snart bara att tuta och köra :D .
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: Besiktigad och (nästan) klar

Inlägg av Vettemannen »

sveson655 skrev:Efter lång väntan fick jag äntligen igenom bilen på besiktningen. Fick nedslag på strålkastarspolningen på registreringsbesiktningen tidigare och sedan var det långa väntetider för kontrollbesiktning. När jag idag körde in i hallen hälsades jag välkommen med följande "välkommen, du vet att den inte går igenom va" :twisted: . Då jag inte bestämt var och hur jag ska montera framskylten hade jag den i vindrutan vilket orsakade kommentaren från besiktningsdamen. Blev också en kommentar i protokollet som i övrigt var rent.
Så nu är det snart bara att tuta och köra :D .
GRATTIS!!!!!! :D

/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Användarens profilbild
WolfMan
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Re: Besiktigad och (nästan) klar

Inlägg av WolfMan »

8) Nice ...
A Nice Humbel Dude Ho Like Car´s Ho Runs On Alcohole.
[My Corvette C6 http://www.garaget.org/?car=135333 ]
Skriv svar