Är inte bilen klar ännu?
Hade hoppats att få se den i Norrtälje i morgon, va det så mycket kvar att göra sedan sommarmötet?
mvh
MickeW
vette.se's C4 -93 med LS motor projekt - med uppstartvideo !
Re: vette.se's C4 -93 med LS motor projekt - med uppstartvid
Även en silverfisk kan glimma till!
http://www.corvetten.com
http://www.corvetten.com
Inte mycket kvar men alltför lite tid .... allt är fixat förutom TV kabeln till lådan. Vi fick den elektroniska styrningen klar idag till TV-kabeln men som mycket annat så fungerade det inte smärtfritt direkt utan vi får ta den tillbaks till ritbordet och göra lite modifieringar.MickeW skrev:Är inte bilen klar ännu?
Hade hoppats att få se den i Norrtälje i morgon, va det så mycket kvar att göra sedan sommarmötet?
mvh
MickeW
Bilen är alltså helt körbar och Peter kan ta den upp till Norrtälje om han vill

RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
-
- Corvettefanatiker
Hejsan !
Jag vill ju att allt funkar som det ska, innan jag tar ut bilen och testar, det är ju ändå min bil och jag vill att den ska vara som jag vill ha den !
!!
Jag vill ju att allt funkar som det ska, innan jag tar ut bilen och testar, det är ju ändå min bil och jag vill att den ska vara som jag vill ha den !

Version två av styrningen till TH700 lådans TV-kabel och nu fungerar det
Vi fick sätta i ett LS3 spjäll, förlänga axeln för att sätta dit vajerhjulet och göra ett fäste för original TV-kabeln.

RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm