Detta vet du inget om så behåll det för dig själv.Jag har varit på Norrtälje träffen MÅNGA gånger.Jag och en del kompisar har blivit trakaserade av länstrafik gruppen vid ett fler tal gånger med bilar som inte har stuckit ut.ÖVERNITISKA heter det.Du kanske har haft med snälla poliser att göra.Det har tyvärr inte jag. Med min före detta MC klubb på MC träffen i Norrtälje brukar det vara värre en då.Där kan du SNACKA om trakaserier.Men det tänker jag inte gå in på här.Nu är det slutdiskuterat i detta ämmne.
Kenta C5 Z06 2004 Ls7 533hp (451 rwhp 579 rwnm)
American Car Show, Norrtälje
-
- Corvetteälskare
Re: American Car Show, Norrtälje
Måste sæja att jag ær helt enig i det du skriver Jonas och vill tillægga att jag tycker det ær lite trist då en tråd får fokuspunkt på hur "orættvist"Jonas Rohwer skrev: Vad jag försöker säga är att om man ger sig in i leken så får man leken tåla, och inte skylla på polisen när det är man själv som gör fel..
Och jag hoppas på att du tar detta på rätt sätt och inte blir sur!
polisen beter sig.
Vill minnas att detta var ett hett tema då man som 14-15åring brænde runt på en trimmad Zyndapp utan varken hjælm eller førsækring..

Min erfarenhet som vuxen ær dock att som man møter blir man bemøtt och jo, -jag har varit av med kørkortet ett par gånger, och det var nog faktiskt ALLTID mitt eget fel.
Sen kan jag mer æn gærna ifrågasætta lagens rættvisa som tex varfør det ær OK før vissa fordon att inte ha skylt fram osv men det bør ju egentligen inte gøras i en tråd om ett event.
//Ricky.
Senast redigerad av Ricky den ons jul 20, 2011 13:51, redigerad totalt 1 gånger.
Ricky Berg.
1972 454 convertible.
CCS 3125.
E-mail: ricky.berg@clubcorvette.se
2011 - KM Oldies
2012 - KM Oldies
2013 - KM Oldies
2014 - KM Oldies
1972 454 convertible.
CCS 3125.
E-mail: ricky.berg@clubcorvette.se
2011 - KM Oldies

2012 - KM Oldies

2013 - KM Oldies

2014 - KM Oldies

-
- Rookie
Det verkar som att detta sket sig...Jonas Rohwer skrev:Och jag hoppas på att du tar detta på rätt sätt och inte blir sur!

-
- Corvettefanatiker
Hejsan !
Även om man till naturen är "go och glad", så finns det dagar då man inte orkar vara "go och glad" ! Sånt är livet !
Även om man till naturen är "go och glad", så finns det dagar då man inte orkar vara "go och glad" ! Sånt är livet !
-
- Rookie
Jag vet det, Chrippe!Chrippe skrev:Vi är många som är goa å glada i cluben också !

Och framför allt på oldiesträffarna är det ju alltid väldigt avslappnad stämning där ingen känner något behov av att spänna sig eller ha svår attityd.