American Car Show, Norrtälje

Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv.
Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
velasoraptor
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: American Car Show, Norrtälje

Inlägg av velasoraptor »

Detta vet du inget om så behåll det för dig själv.Jag har varit på Norrtälje träffen MÅNGA gånger.Jag och en del kompisar har blivit trakaserade av länstrafik gruppen vid ett fler tal gånger med bilar som inte har stuckit ut.ÖVERNITISKA heter det.Du kanske har haft med snälla poliser att göra.Det har tyvärr inte jag. Med min före detta MC klubb på MC träffen i Norrtälje brukar det vara värre en då.Där kan du SNACKA om trakaserier.Men det tänker jag inte gå in på här.Nu är det slutdiskuterat i detta ämmne.

Kenta C5 Z06 2004 Ls7 533hp (451 rwhp 579 rwnm)
Ricky
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Ricky »

Jonas Rohwer skrev: Vad jag försöker säga är att om man ger sig in i leken så får man leken tåla, och inte skylla på polisen när det är man själv som gör fel..

Och jag hoppas på att du tar detta på rätt sätt och inte blir sur! Bild
Måste sæja att jag ær helt enig i det du skriver Jonas och vill tillægga att jag tycker det ær lite trist då en tråd får fokuspunkt på hur "orættvist"
polisen beter sig.

Vill minnas att detta var ett hett tema då man som 14-15åring brænde runt på en trimmad Zyndapp utan varken hjælm eller førsækring.. :mrgreen:

Min erfarenhet som vuxen ær dock att som man møter blir man bemøtt och jo, -jag har varit av med kørkortet ett par gånger, och det var nog faktiskt ALLTID mitt eget fel.

Sen kan jag mer æn gærna ifrågasætta lagens rættvisa som tex varfør det ær OK før vissa fordon att inte ha skylt fram osv men det bør ju egentligen inte gøras i en tråd om ett event.

//Ricky.
Senast redigerad av Ricky den ons jul 20, 2011 13:51, redigerad totalt 1 gånger.
Ricky Berg.
1972 454 convertible.
CCS 3125.
E-mail: ricky.berg@clubcorvette.se
2011 - KM Oldies Bild
2012 - KM Oldies Bild
2013 - KM Oldies Bild
2014 - KM Oldies Bild
Jonas Rohwer
Rookie
Rookie

Inlägg av Jonas Rohwer »

Jonas Rohwer skrev:Och jag hoppas på att du tar detta på rätt sätt och inte blir sur! Bild
Det verkar som att detta sket sig... Bild
Användarens profilbild
Chrippe
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av Chrippe »

Vi är många som är goa å glada i cluben också !
/Christer 8)
Peter Anjou
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Peter Anjou »

Hejsan !
Även om man till naturen är "go och glad", så finns det dagar då man inte orkar vara "go och glad" ! Sånt är livet !
Jonas Rohwer
Rookie
Rookie

Inlägg av Jonas Rohwer »

Chrippe skrev:Vi är många som är goa å glada i cluben också !
Jag vet det, Chrippe! Bild

Och framför allt på oldiesträffarna är det ju alltid väldigt avslappnad stämning där ingen känner något behov av att spänna sig eller ha svår attityd. Bild
Skriv svar