Nån som har en carrier till övers?

Mr. Beam
Det tar slut först när man säljer.Fy så trist det är med sådana haverier och speciellt i början på säsongen Precis när man tycker det är färdig meckat.
Tråkigt att höra, ditt bygge har alltid varit varit en färgklick som imponerat både på gata och stripp.fräsarn skrev:Har beställt Eaton diffhus och Richmond växel, kör vidare på 3,36:1.
Hade varit bra och kul med värre grejer men mitt intresse för min egen bil har avtagit rejält
Så ska det låta!!fräsarn skrev:sjyssta krängningshämmare sitter redan på, får se om jag vågar köra bana men konbana/superstage kommer det säkert bli.
Jo, en flaska knäppolja skall i så att det håller sig tyst. Är inte speciellt svårt annat än man behöver vara noggrann vid mätningarna och ha tålamod. Har haft ur diffen fem ggr och börjar väl ha hittat rätt socken på shimsningen i alla fall. Långt kvar dock, måste fixa fram lite mer verktyg innan jag kan göra klart.magnum skrev:Hejs
Ja, nu behövs nog ingen knäppolja!!
Ser väldigt trevligt ut det där!
Är dylika pinaler dyra?? Och är det svårt/jobbigt att få rätt spel?
Jo, det skall inte lossna med mindre än att man värmer till 300 grader... Nord-Lock ger extra hängslen, blir nog fantastiskt roligt att försöka få isär.... Men det var ju liksom tanken.Smuggler skrev:Roligt att se någon som gör detta själv! Inget man fixar på en fikarast direkt...
Såg att du körde Nordlockbrickor och 2701, lär nog sitta rätt braSuveränt att du lägger upp bilder här, roligt att se och läsa!
Jag lämnade min klump till Stigs axle and parts, min diffklump var sprucken men fortfarande i ett stycke, blev en ny Eaton som modifierades lite. Dyrt? ja, tog det lång tid? jodå...
Mvh: Daniel