Även bilar kommer att finnas att beskåda. Inbjudna är ägare av Camaro, Corvette och Hot Rods.
Klicka på bilden för större affisch.

Jag vet. Det är ett antal inbjudna genom en kille som bor i Irsta och hjälper till en del hos AutoTec.Hejdarn skrev:Någon som vet hur det är tänkt med bilarna? Alla välkomna? Uppställningsplats?
Det datumet ska garanterat läggas till i kalendern.hasseh skrev:För den som både vill se Flyg och Bilar så är 20 maj en bra dag. Då går årets version av Västerås Flygmuseums Flygshow av stapeln.
Samma här. Alltid gott att höra en Packard Merlin. Killen som äger Mustangen på affischen är för övrigt även Corvette ägare. Han har både c3 och c6.Ricky skrev:Det datumet ska garanterat läggas till i kalendern.hasseh skrev:För den som både vill se Flyg och Bilar så är 20 maj en bra dag. Då går årets version av Västerås Flygmuseums Flygshow av stapeln.
Är otroligt svag för stora kolvmotorer och gamla flygplan generellt.
Aha, nä jag är östgöte (inflyttad).hasseh skrev:Jag vet. Det är ett antal inbjudna genom en kille som bor i Irsta och hjälper till en del hos AutoTec.Hejdarn skrev:Någon som vet hur det är tänkt med bilarna? Alla välkomna? Uppställningsplats?
Bor du i V-ås eller där i kring?
Jag är Västgöte men hållit i museets flygshow i 13 år och delar av marknadsföringen. Där av att det är en Corvette på affischen (min).Hejdarn skrev:
Aha, nä jag är östgöte (inflyttad).
Han (Janne Andersson) äger många flygplan, bl a A-26 Invader som nog är snäppet fränare än Mustangen om nån frågar mig...hasseh skrev:Killen som äger Mustangen på affischen är för övrigt även Corvette ägare. Han har både c3 och c6.
Hot Rod skrev:Han (Janne Andersson) äger många flygplan, bl a A-26 Invader som nog är snäppet fränare än Mustangen om nån frågar mig...hasseh skrev:Killen som äger Mustangen på affischen är för övrigt även Corvette ägare. Han har både c3 och c6.![]()
Mer info här http://www.flygmuseum.com/![]()
Jag kommer dit!