Skriv era åsikter här. Hjälp oss göra bättre träffar för er.

Moderator: ornet
Vilket bemötande jag fick när jag anlände sent på Lördag745 skrev:TACK till alla funktionärer, tävlande, hangarounds mfl ni gjorde min helg, det var riktigt kul att vara med och jobba som funktionär tack vare den härliga stämningen![]()
Vi är väl medvetna om att vi inte är felfria och vi ber er därför om att hjälpa oss med förslag på förbättringar genom att framföra konstruktiv kritik.
Hoppas att vi ses på KM 2013.
Kerstin & Fia hälsar
Lysande förslag!Ubbe skrev:Hej igen!
Jag kom på att det skulle vara kanon om någon av våra bilträffar som ví åker på (fikar+titta på våra bilar)kunde kombinera med att bjuda in en som har kört på bana+dragracing.
Han eller hon skulle kunnna ha en teorilektion berätta om olika tips mm.Det tycker jag skulle vara kul![]()
Tex på vintern skulle vi kunna ha film kväll från KM 2012 +teorilektioner i våran klubb lokal
mvh Ubbe
På dom flesta utav våra träffar finns det nästan alltid någon som har tävlat inom ban/dragracing och gärna delar med sig utav sina erfarenheter, fråga så kommer du upptäcka hur mycket kunskap erfarenhet som finns i klubben.Ubbe skrev:Hej igen!
Jag kom på att det skulle vara kanon om någon av våra bilträffar som ví åker på (fikar+titta på våra bilar)kunde kombinera med att bjuda in en som har kört på bana+dragracing.
Han eller hon skulle kunnna ha en teorilektion berätta om olika tips mm.Det tycker jag skulle vara kul![]()
Tex på vintern skulle vi kunna ha film kväll från KM 2012 +teorilektioner i våran klubb lokal
mvh Ubbe
Jag tycker att vi ska se till att det finns bullar & Kaffe på KM så att dom kommer dit & fikar och kanske kanske provar lite racing.....sven erik skrev:Tack för åkturen hejdarn(min sambo tackar oxå).Bra med nya krafter inom denna gren av clubbcorvette.Drömmen är för min del är att få till dragracing på sommarmötet, då kommer många bullar och kaffe älskande vetteägare att vakna till liv igen tror jag.enkla regler...gatdäck och att bilen skall va besiktigad för gatbruk.2 klasser 500- 500+.Detta kommer göra att alla får sitt.....både sommarmötet och klubbmästerskapet kommer växa då tror jag.En tanke bara
Bra idé!745 skrev:Jag tycker att vi ska se till att det finns bullar & Kaffe på KM så att dom kommer dit & fikar och kanske kanske provar lite racing.....
Hej alla!! Tack för en superhelg!Hejdarn skrev:Vi behöver lösa matfrågan för alla. Publik, förare och funktionärer.
Vi kommer att förbättra oss hela tiden så länge som vi får feedback från er.
Det går nog att ordna.meko skrev:Något som skulle höja upplevelsen rejält för både deltagare och publik vore väl en "permanent" heltids speaker under helgen!![]()
![]()
![]()
Vore ju kanon om någon med välsmort munläder kunde leverera både resultat och även lite fakta om både bilar och förare samt inte minst förklara vad som är på gång, varför vi väntar eller hur resultaten kan fördela sig efter nästa repa! Någon som pladdrar på typ hela tiden alltså!!![]()
(Ps. Detta kräver sjyssta ljudanläggningar. Den vid depå 2 hade nog gjort sitt... men det är ju naturligtvis Mantorp Park's sak som banägare, att sköta om..!)
Ok, det här är kanske lätt att önska men svårt att ordna...Men jag tror att det här är en grej som med rätt person bakom mikrofonen kan lyfta arrangemanget till nya höjder! Ett race kan ju bli betydligt mer spännande och fånga upp massor mer publik för stunden med hjälp av lite speaker-snack! Blir ju lite ballare än om alla står och kollar in varvtiderna på Amigoo i sin smartphone!
![]()
/Magnus